Mij leek het een leuk idee om een forumveiling te plaatsen in het te koop gedeelte om zo geld in te zamelen. Mag dit? zo,ja heb ik wellicht een idee en al een opzet gemaakt.
Zelf heb ik uiteraard een aantal onderdelen die ik hierbij te koop wil zetten en zal doneren.
onderstaand heb ik alvast een voorbeeld gemaakt waarop geschoten mag worden
----------------------------------------------------------------------------------------------
Fietsveiling t.b.v. stichting Alpe dhuZes
Op 3 juni 2010 doe ik mee aan de Alpe dhuZes en vraag ik middels dit evenement op symbolische wijze aandacht voor de verschrikkelijke ziekte kanker. Daarnaast heb ik als doel om net zoals de andere deelnemers zoveel mogelijk geld binnen te halen voor onderzoek naar genezing en het voorkomen van kanker.
Middels deze veiling wil ik trachten zoveel mogelijk geld binnen te halen. Iedereen die hieraan mee wil helpen is van harte welkom!
Hoe werkt het?
Product wordt aangeboden op dit forum exclusief verzendkosten. Het gehele bedrag exclusief verzendkosten komt ten goede aan KWF en dient gedoneerd te worden door de verkoper op
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/pvincent/team
De verzendkosten worden niet gedoneerd i.v.m. erg hoge kosten wanneer men meerdere artikelen aanbiedt voor de veiling. Het gaat er om dat overbodige onderdelen/ accessoires om worden gezet in een goed doel.
Heb je ook overbodige spullen liggen? Biedt ze hier te koop aan!
Wellicht is het verstandig om mij onderstaande informatie toe te sturen zodat ik deze in de openingspost kan plaatsen om het overzicht te bewaren.
Onderdeel:
Staat:
Prijs excl. Verzenden
Mogelijk gemaakt door:
** FOTO **
Topicstarter begint en heeft in de aanbieding:
Onderdeel: Met Stradivarius Helm
Staat: 9/10 (gebruikt maar eigenlijk nog perfect. Geen beschadigingen of krassen!
Prijs excl. Verzenden: 35,-
Mogelijk gemaakt door: Pieter Vincent (forumnaam Evers)
** FOTO **