Zal wel een baviaan geweest zijn.

Fiets Magazine nr. 4-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Zou zo maar kunnen
Volgens ChatGTP heb je gelijk!Sulla schreef: ↑08 jul 2024 14:47 Gisteren zag ik in het Bentwoud (bij Boskoop) een roofvogel die ik niet goed thuis kon brengen. Het was iig niet één van de standaard roofvogels die je hier in de buurt regelmatig ziet. Opvallend roodbruine kleur, witte vlekken onder de vleugels. Vleugels die enigszins rechthoekig waren en relatief lang in verhouding tot het lijf. Mijn gok is Rode Wouw, maar dat zou wel heel bijzonder zijn voor deze hoek van het land. Anyway, het was een mooi schouwspel zoals hij meerdere keren achter elkaar (als een soort schijnaanvallen) naar beneden dook en snel weer optrok.
Oh en Ratten.....en er is uiteraard niks bijzonders aan ratten. Maar ik vind het wel bijzonder dat ik de afgelopen maanden al tientallen ratten tijdens het fietsen heb gezien, terwijl dat er voorheen hooguit 1 a 2 per jaar waren. bah.