Advies gevraagd ivm aanschaf racefiets beginner
-
- Forum-lid
Erg nette fiets voor leuke prijs i.m.o. Z.g.a.n. Casette"..... Veel fiets plezier. Enik denk dat je met deze fiets wel boven de 2000 km gaat komen. Succes
oldtimer
- Le Grimpeur
- Forum-lid
onnaj schreef:...En deze Trek is het geworden...
En dat heb je IMHO beslist niet verkeerd gedaan. 't Is een hele fraaie fiets om te zien ook (ik heb een aantal jaren geleden zelf nog overwogen om die fiets, wel nieuw dan, aan te schaffen). Nu, veel plezier er mee en met zo'n fiets ga je inderdaad 'vanzelf' meer fietsen;)!
60 x Ventoux
joers schreef:En? al aangesloten bi jeen TWC of een clubje liefhebbers?
Heeft bij mij in elk geval erg geholpen
Ik heb me nog niet aangemeld, maar gelukkig heb ik sowieso een 5-tal vrienden die zeer graag fietsen en soms zijn we zelfs met een man of 8. Zit idd wel eens aan een clubje te denken, lijkt me gezellig.
Net samen met een kameraad t 1e echte rondje gemaakt, weliswaar maar 30 km, maar hij fietst heerlijk. Vooral bergop merk ik veel verschil (weeg zelf rond de 88-89, dus elke kg die de fiets minder heeft merk ik wel).
Ben (nog) niet gevallen met de racepedaaltjes, dus dat valt me ook nog mee

- thestudent
- Forum-lid HC
Ach als je valt met de racepedalen sta je toch al bijna stil... maar je kan het beter maar laten want je wordt heel hard uitgelachen:)
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!