Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Vraag aan de brildragers

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8549
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 21 mei 2024 15:52

@Rene, ik weet niet waar je die info vandaan hebt. Ik heb vorig jaar bij Specialspex een Rudy Project gekocht.
Multifocaal met cylinder, meekleurend glas en spiegelcoating voor 440 euro.

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6154
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 21 mei 2024 16:59

@jans: gewoon mij opticien. Maar je moet wel peren met peren vergelijken. Ik heb het over origineel Oakley glas. Ik weet ook dat het in Engeland wat goedkoper kan, MAAR dan wordt het + invoer rechten + BTW.

En ik weet niet of Specialspex met origineel Oakley glas werkt - ik zal een kijken.

Edit: Specialspex is nog duurder @Jans met € 750,- op sterkte - multifocaal - en meekleurend ( origineel Oakley glas.)

Afbeelding
Laatst gewijzigd door rene op 21 mei 2024 17:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8549
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 21 mei 2024 17:00

rene schreef: 21 mei 2024 16:59 @jans: gewoon mij opticien. Maar je moet wel peren met peren vergelijken. Ik heb het over origineel Oakley glas. Ik weet ook dat het in Engeland wat goedkoper kan, MAAR dan wordt het + invoer rechten + BTW.

En ik weet niet of Specialspex met origineel Oakley glas werkt - ik zal een kijken.
Oh dat weet ik ook niet, maar ik ben in ieder geval heel erg tevreden over de bril. Ik weet niet wat er van klopt, maar wat mij verteld is, niet door Specialspex, dat de meeste glazen van dezelfde leverancier komen. (Ik weet het dat sommige hele dure merken eigen glazen hebben).

Na de edit van René: Ben ik blij dat ik tevreden ben met mijn glazen en dat ik niet persé een merk hoef te hebben.

von Miles
Forum-lid
Berichten: 190
Lid geworden op: 19 jul 2011 18:45

von Miles 26 mei 2024 22:20

Bedankt voor alle reacties en info.
Ik ben afgelopen week naar de opticien geweest en heb me daglenzen aan laten meten.
Ook heb ik alvast een Oakley Sutro Lite Prizm Road gekocht.
Lenzen krijg ik deze week binnen en kan dan deze combinatie gaan testen.
De bril is sowieso al fantastisch.

Plaats reactie