Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

TCR of Aethos

leon1
Forum-lid
Berichten: 3203
Lid geworden op: 12 dec 2008 22:25

leon1 22 mei 2024 08:30

beezer schreef: 21 mei 2024 21:04 Aethos geen discussie; Amen. :D
Amen? Vloeken in de kerk! :lol:
Ride bikes, not tanks!

davidr
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 jul 2021 13:00

davidr 22 mei 2024 09:23

rene schreef: 21 mei 2024 09:49 @davidr : leuk om te lezen. Velen droppen een vraag en zie je nooit meer terug.

Het zoeken van de juiste kleur gaat wel het grootste probleem worden vrees ik maar misschien is er een dealer die je wilt helpen om te zoeken. In Middelburg hadden ze een tijdje terug de crème witte S Works hangen in 58. Misschien niet je kleur , maar wel een lichte kleur.

Bij The Flow in Italië: 1 pro versie afgemonteerd en 1 frame only S Works versie.

https://www.theflow.bike/en/p29474_Aethos_Pro
https://www.theflow.bike/en/p22387_S-Wo ... s_Frameset
Hi rene,

dat was mij ook opgevallen ja haha. ik lees al jaren hier, maar post eigenlijk dus zelden iets...
Bedankt voor je tip vwb theflow, heb je hier ervaring mee? In Middelburg zitten wel wat fietsenwinkels zag ik, welke had deze specifieke maat? Een andere optie is misschien die van theflow bestellen en later opnieuw laten spuiten. Maar ik begreep van de fietsenmaker waar ik zaterdag was (cicicli in breda) dat die aethos frames bewust heel weinig verf hebben ivm het gewicht, dus of dat verstandig is weet ik niet.

Berrinator schreef: 21 mei 2024 13:23 Zaterdag heb ik op Grinta Test Fest deze fietsen back to back getest. Nadat ik van een Tarmac SL8 op de Aethos stapte was ik onder de indruk over de wendbaarheid en gevoel o pde Aethos. De TCR daarna had ik geen wow gevoel bij.

Helaas voor mij vind ik (hier zal ik veel haat op krijgen denk ik) de Aethos niet zo'n mooie fiets en gezien alle kies met je hart posts hier gaat het hem voor mij niet worden. Als je hem echter wel mooi vindt zou ik voor de Aethos gaan.
Ah dit was voor mij ook top geweest.

Tipo21 schreef: 21 mei 2024 11:34
Bij The Flow in Italië: 1 pro versie afgemonteerd en 1 frame only S Works versie.
... en kopen en laten verzenden vanuit Italië is echt een eh ... Flowtje van een cent.
Probleemloos en snel.
Hi Tipo, heb jij dit ook gedaan? Krijg je em net als bij Canyon in een doos en zelf alleen wat vastzetten?

daniel1975 schreef: 21 mei 2024 19:18 Instagram geeft vaak wel een goed beeld door de vele foto’s.
Dat is ook een goeie, ga ik eens doen, maar liefst even live.

Mocht iemand in de buurt van Breda zo'n uitvoering hebben, let me know!

davidr
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 jul 2021 13:00

davidr 26 mei 2024 09:30

Iemand bekend met Lordgun?

leon1
Forum-lid
Berichten: 3203
Lid geworden op: 12 dec 2008 22:25

leon1 26 mei 2024 18:43

Ik heb daar wel eens een helm besteld die nergens anders te leveren was. Prima gelopen. Heb je reviews op het WWW al gelezen? Volgens mij eenzelfde type zaak als Bikeinn of Deporvillage.
Ride bikes, not tanks!

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8661
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 26 mei 2024 19:57

davidr schreef: 26 mei 2024 09:30 Iemand bekend met Lordgun?
search.php?keywords=Lordgun&submit=+
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4

Tipo21
Forum-lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 08 aug 2021 14:07

Tipo21 31 mei 2024 10:01

davidr schreef:

Tipo21 schreef: ↑21 mei 2024 11:34

Bij The Flow in Italië: 1 pro versie afgemonteerd en 1 frame only S Works versie.

... en kopen en laten verzenden vanuit Italië is echt een eh ... Flowtje van een cent.
Probleemloos en snel.

Hi Tipo, heb jij dit ook gedaan? Krijg je em net als bij Canyon in een doos en zelf alleen wat vastzetten?
Ja, ik heb begin dit jaar de S-works frameset gekocht. Je krijgt 'm megagoed verpakt thuisbezorgd. Daarna groepset, wielen, stuur, zadel enz. enz. gekocht en gemonteerd. Nooit eerder gedaan. Erg leerzaam, vooral als je smakelijk om je eigen stommiteiten kunt lachen! Ik heb nu een fiets die helemaal naar mijn eigen smaak is. De Walcherse dealer kon niet leveren wat ik vroeg (en elders wel leverbaar was), en wat hij wel kon leveren wilde ik niet of was veel te prijzig. Toen dacht ik: dan ga ik het zelf proberen. Geen seconde spijt gehad.

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6153
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 31 mei 2024 11:45

Als je een complete fiets besteld bij The Flow in Italië krijg je gewoon een soort van Canyon exemplaar. Er staan wel wat filmpjes op YT van mensen die zo hun fiets binnen kregen en zelf gemonteerd hebben. Ook dat is voor de meeste mensen geen probleem.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Plaats reactie