Yup, tools zijn er nog …
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Time Xpresso 7 / 2 paar - Wahoo mounts
Heb je de regels gelezen... er staat namelijk niet over in !!! Daarom heb ik de regels in mijn post gezet, en ik spreek over een Ali express stuur en geen namaak stuur. Ik denk dat de moderators anders wel alle posts met betrekking van Ali Express op het forum wel kan en moet verwijderen aangezien 99% van de producten aangeboden op Ale Express geënt zijn op imitatie van een duurder product !
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Ik denk dat het niet in de regels staat omdat het wettelijk niet is toegestaan om illegale kopieën te verkopen.
Toen je de eerste keer dat nep stuur aanbood, kon je op de foto's duidelijk zien dat jouw stuur niet "geënt" was op die Roval, maar een rechtstreekse kopie, inclusief decals. Vandaar ook dat je bij de tweede keer "foto's op aanvraag" plaatste, wel met zo'n guitig "ons kent ons" smiley-tje natuurlijk.
Dat staat trouwens wel in de regels. Foto's verplicht.
Toen je de eerste keer dat nep stuur aanbood, kon je op de foto's duidelijk zien dat jouw stuur niet "geënt" was op die Roval, maar een rechtstreekse kopie, inclusief decals. Vandaar ook dat je bij de tweede keer "foto's op aanvraag" plaatste, wel met zo'n guitig "ons kent ons" smiley-tje natuurlijk.
Dat staat trouwens wel in de regels. Foto's verplicht.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat een gezeur.
Less is bore