Ik Veenendaal classic. Zelfde regio?colnagofreak schreef: ↑06 apr 2024 18:40 Vandaag de ETT Veluwe Heuvelen Tocht vanuit Twello gereden, 173 kilometer. Gelukkig stond de wind gunstig op de terugweg meestal in de rug!
Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Ik Veenendaal classic. Zelfde regio?colnagofreak schreef: ↑06 apr 2024 18:40 Vandaag de ETT Veluwe Heuvelen Tocht vanuit Twello gereden, 173 kilometer. Gelukkig stond de wind gunstig op de terugweg meestal in de rug!
Fijn zo!derxx schreef: ↑06 apr 2024 22:22 1e keer weer buiten na m'n laatste val ~4wk geleden. Daarna alleen binnen op de trainer gezeten (nja het weer was ook niet geweldig). Vandaag was wel echt heerlijk, en zo toch mn eerst 100k van dit jaar kunnen aftikken. Niet snel (gravel/winter fiets met normale bandjes), maar dat mocht de pret niet drukken. Kwam zelfs nog een mooi hert tegen in een natuurgebied hier net over de grens.
IMG_20240406_101238.jpg
Rit: https://www.strava.com/activities/11117997683
Bekend plaatsje langs de Vlist, dat is het terrein van een polsstokclub. En dat bestaat dus ook buiten Friesland.rob74 schreef: ↑07 apr 2024 18:32 Vandaag was overduidelijk tijd voor een coffee ride. Gisteren de longen uit mijn lijf gefietst en nu rustig toeren. Wat niet eens even gemakkelijk was met de berg wind die er vandaag stond. Ook nog dit onderweg gespot:
Wat voor wonderlijke sport is dit nu weer?? En dit is in Utrecht, nabij de Vlist. Geen Fries fierljeppen.
10 minuten is zeker mogelijk. Nice to know: je kunt zelfs één pedaal vast laten zitten.Eerst ook even zeggen dat die nieuwe fietskoffer (Bikebox Alan Aero Easyfit) echt super eenvoudig in gebruik is... op een kwartier was de fiets ingepakt (en een tweede keer zal nog veel korter duren).