Wielerseizoen 2024
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat wordt met 80km/u daarheen stormen, stuk veiliger.
Oh, wacht…….
Oh, wacht…….
Less is bore
Wanneer krijgt van Poppel eens een echt goede sprinter? Zit gewoon altijd perfect, maar heeft zelden een sprinter die hem A)kan volgen of B)nog over hem heen kan komen.
Of moeten we het anders zien; de lead-out man die te goed wringt, is niet te volgen, en dus geen goede lead-out?
(Ik laat in koersjes altijd voor de sprint al lopen, dus heb hier geen idee van).
Of moeten we het anders zien; de lead-out man die te goed wringt, is niet te volgen, en dus geen goede lead-out?
(Ik laat in koersjes altijd voor de sprint al lopen, dus heb hier geen idee van).
- Enzzo
- Forum-lid HC
Vallen in een chicane aan 40/50 het uur of stilvallen in Een haarspeldbocht aan 10/15 per uur.daniel1975 schreef: ↑03 apr 2024 22:41 Dat wordt met 80km/u daarheen stormen, stuk veiliger.
Oh, wacht…….
Welke zou jij kiezen?
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Visma rijdt zondag op de Cervelo Soloïst ipv de normale fietsen.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Valse veiligheid is geen veiligheid.
Hier een filmpje van de parcourswijziging.
https://twitter.com/i/status/1775573185171177660
Ze hadden voor het bos ook een sasdeur of iets dergelijks kunnen leggen zodat iedereen van de fiets moet.
Ze hadden er ook gewoon alle kasseistroken kunnen uithalen.
Ze hadden er ook alle bochten kunnen uithalen.
Kortom, ze hadden met zijn allen ook gewoon kunnen thuis blijven.
Hier een filmpje van de parcourswijziging.
https://twitter.com/i/status/1775573185171177660
Ze hadden voor het bos ook een sasdeur of iets dergelijks kunnen leggen zodat iedereen van de fiets moet.
Ze hadden er ook gewoon alle kasseistroken kunnen uithalen.
Ze hadden er ook alle bochten kunnen uithalen.
Kortom, ze hadden met zijn allen ook gewoon kunnen thuis blijven.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind het echt een wassen neus. Ze hebben zich nog nooit ergens druk gemaakt over veiligheid en nu bij deze strook ineens wel. Dit is probleem verplaatsen, want nog steeds willen de toppers allemaal vooraan die strook opdraaien.
Less is bore
Het was de planning om de Soloist ook in te zetten voor de RVV maar ik heb ze niet gezien( maar ik kan het mis hebben ) , wel de S5. Wout van Aert zou met de Soloist ook in PR starten , maar aangezien dit dus niet gebeurt ben ik benieuwd of de Soloist ingezet wordt.
Hij wordt gebruikt. Met 32mm tubless bandjes.Arno357 schreef: ↑04 apr 2024 12:52Het was de planning om de Soloist ook in te zetten voor de RVV maar ik heb ze niet gezien( maar ik kan het mis hebben ) , wel de S5. Wout van Aert zou met de Soloist ook in PR starten , maar aangezien dit dus niet gebeurt ben ik benieuwd of de Soloist ingezet wordt.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ik snap niet waarom ze de strook niet andersom rijden. Geen kaarsrechte aanloop, de strook ligt dan licht bergop dus snelheid ligt veel lager. Moet je wel een alternatieve aanloop verzinnen maar dat lijkt mij meer haalbaar en veiliger dan chicanes. Dat is meer het probleem verplaatsen.daniel1975 schreef: ↑04 apr 2024 12:42 Ik vind het echt een wassen neus. Ze hebben zich nog nooit ergens druk gemaakt over veiligheid en nu bij deze strook ineens wel. Dit is probleem verplaatsen, want nog steeds willen de toppers allemaal vooraan die strook opdraaien.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Vingegaard tegen de grond in het Baskenland, staat zijn Tour op de helling?
Roglic ook uit de bocht.
Een andere renner tegen een betonnen duiker.
Voor de volgende koersen alle bochten uit het parcours halen?
Roglic ook uit de bocht.
Een andere renner tegen een betonnen duiker.
Voor de volgende koersen alle bochten uit het parcours halen?
Laatst gewijzigd door Lcsmet op 04 apr 2024 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend