Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

TM works wielen & ervaringen

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5973
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 01 apr 2024 21:13

deijn schreef: 15 jun 2023 10:14 Dank alle voor de info, ik ga er maar eens over nadenken. Voor handgespaakt (in NL) is het volgens mij een prima prijs, de wielbouwers die bij mij bekend zijn, zijn voor een gelijkwaardige (DT240) setup kwa prijs aardig gelijk. Echter krijg je dan wel iets meer aandacht voor persoonlijke voorkeur en wensen.
Bij Philippos en Maatwielen krijg je ook wel persoonlijke aandacht denk ik. Mijn wielen kregen een fraaie sticker van Philippos bij het ventiel. :winkthumb: . Stik fijne wielen en ik ben erg erg blij mee - DT Swiss 240 Hubs en Van Speijk eigen velgen. Ook een erg licht klimset is het geworden met 1275 gram, en nee het zijn geen spaghetti/noodles maar super strakke en stijve wielen.

Qua prijs en Europees en ook zelf bouwende wielen kan je ook kopen bij Carl Z in Duitsland. Waar hij z'n velgen vandaan haalt weet ik niet, maar wel gewoon erg goede naven ( DT Swiss - Extralite _ Newman ) en goede spaken. Qua prijs bijna niet te overtreffen momenteel met zijn aanbieding wielen.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Plaats reactie