Futurumshop geeft geen garantie
Onlangs dure Wahoo pedalen gekocht. Echter inklikken was onmogelijk. Wat me opviel was dat veer in plaatje onder de schoen wel erg strak stond. Vraag voorgelegd -inclusief mijn bevinding van schoenplaatje- aan Futurum. Antwoord, inklikken is stroef, zoek naar een filmpje op internet. Tevens gevraagd of onder garantie e.e.a. geretourneerd kon worden etc. Geen enkel antwoord. Wat een bizar slechte ervaring van Futurum.
Wat blijkt, de C-veer is te strak afgeleverd, deze dient vervangen te worden of handmatig opgerekt te worden. Maar jongens, als ik een probleem zeer duidelijk omschrijf dan veracht ik toch een andere reactie dan: kijk daar naar een filmpje. Sales kan iedereen, service leveren maar enkelen. Overigens staat in de advertentie van Futurum: "soepel inklikken".
Ik doe geen aankopen meer bij Futurumshop. Garantievoorwaarden en service zijn meer dan holle begrippen op de website!
Wat blijkt, de C-veer is te strak afgeleverd, deze dient vervangen te worden of handmatig opgerekt te worden. Maar jongens, als ik een probleem zeer duidelijk omschrijf dan veracht ik toch een andere reactie dan: kijk daar naar een filmpje. Sales kan iedereen, service leveren maar enkelen. Overigens staat in de advertentie van Futurum: "soepel inklikken".
Ik doe geen aankopen meer bij Futurumshop. Garantievoorwaarden en service zijn meer dan holle begrippen op de website!
Dat je niet tevreden bent snap ik. Al weet ik niet van de hoed en de rand want ik hoor het verhaal maar van een kant.
Ik ken Futurum niet anders dan dat ze hele goede service leveren. Dus om een bedrijf meteen bij 1 slechte ervaring buiten te sluiten vind ik wel kort door de bocht. Ik zou gewoon de dialoog nogmaals opzoeken.
Ik ken Futurum niet anders dan dat ze hele goede service leveren. Dus om een bedrijf meteen bij 1 slechte ervaring buiten te sluiten vind ik wel kort door de bocht. Ik zou gewoon de dialoog nogmaals opzoeken.
Ride bikes, not tanks!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Een gebruiker doet een aankoop en is niet tevreden van zijn aankoop.
Dat valt NOOIT onder garantie.
Bij Futurum mag je heel wat zaken eerst proberen en indien het niet bevalt terugsturen, jouw aankoop valt daar mogelijk niet onder. Dat kan je perfect terugvinden op hun website.
Een beetje sneu dat je een firma die bij heel wat fietsers als heel goed te boek staat nu, onterecht?, in een slecht daglicht stelt.
search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keyw ... m&start=12
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ja en ook iedereen aanraad om een garmin of wahoo daar te kopen met 5 jaar garantie addon.
Gewoon omdat de kans best groot is dat je tussen jaar 2 en ... (tot 5) een issue gaat krijgen en je via een andere shop dan gewoon een nieuwe garmin mag kopen.
Gewoon omdat de kans best groot is dat je tussen jaar 2 en ... (tot 5) een issue gaat krijgen en je via een andere shop dan gewoon een nieuwe garmin mag kopen.
-
- Forum-lid HC
Maar hoe kom je zelf tot de conclusie dat de veer niet goed is? Indien je dat kunt aantonen, zal Futurum zeker geen probleem maken van de garantie.