Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Vraag het Edwin

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1499
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 19 mar 2024 18:21

Sorry, net geantwoord....eindelijk :oops:
Afbeelding | Afbeelding

Tomasz007
Forum-lid
Berichten: 194
Lid geworden op: 09 apr 2018 12:52

Tomasz007 20 mar 2024 00:28

Edwin schreef: 19 mar 2024 18:21 Sorry, net geantwoord....eindelijk :oops:
Hartelijk dank, het is je meer dan vergeven, keep up the good work met de site en het magazine! :winkthumb:

pino
Forum-lid
Berichten: 3386
Lid geworden op: 16 apr 2004 18:32
Locatie: Apendorp NL

pino 21 mar 2024 16:41

Ik heb een aantal privéberichten aan Edwin gestuurd, maar nog geen antwoord. Het is natuurlijk fietsweer, maar mijn brandstof raakt op.
Niet zijken maar reiden !

jappiex
Forum-lid
Berichten: 620
Lid geworden op: 20 mei 2007 12:44

jappiex 21 mar 2024 20:38

Hi Edwin, met veel ambitie wilde ik beginnen aan de test van de Ridley Falcon RS. Maar al in de eerste alinea druipt de Ridley marketing er vanaf en is het alsof de vechtscheiding tussen Lotto en Ridley nooit heeft plaatsgevonden. Lotto betoogde dat Ridley geen Pro Tour waardig materiaal leverde. Daar hoef je niet in mee te gaan, maar al voor de test exact het tegenovergestelde beweren is ook wat teveel van het goede. Waarom kiezen jullie voor deze insteek?

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1499
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 22 mar 2024 00:11

Voor de test beweren? Een tekst wordt pas geschreven na het testen hè!

Wij testen alle fietsen in het magazine zelf. We hebben geen inzicht in de zakelijke beslommeringen van profteams en hun sponsoren. Het zou een beetje vreemd zijn als Herman zijn oordeel zou ophangen aan de geruchtenmachine uit de wielermedia die vooral het profwielrennen doen (lang leve clickbait en roddels), in plaats van uitgaan van zijn eigen ervaringen met de testfiets. Hij is kennelijk erg enthousiast over deze fiets, het lijkt me juist goed dat dit blijkt uit zijn tekst.

Dat er Ridley marketing vanaf druipt is jouw oordeel. Ik bewaak als hoofdredacteur onze onafhankelijkheid. Daardoor kunnen we objectief zijn. We vragen geen geld of advertenties in ruil voor reviews en daardoor hebben marketeers ook niets te zeggen over de inhoud. Dit levert wel eens stevige discussies op. Merken kiezen er dan soms voor (een poosje) niet meer mee te werken aan reviews. So be it. Vandaar deze insteek, hoop dat het zo duidelijk is :)
Afbeelding | Afbeelding

jappiex
Forum-lid
Berichten: 620
Lid geworden op: 20 mei 2007 12:44

jappiex 22 mar 2024 08:15

Thnx, dan ga ik even verder lezen.. ;-)

Plaats reactie