Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Roularta inloggen

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 8018
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 14 mar 2024 00:03

Geen idee! Vraag het aan de mods of aan de redactie van fiets.nl.
Maar volgens mij is dat totaal irrelevant.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5896
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 14 mar 2024 08:02

Volgens mij is dat juist wel relevant.

Voorbeeldje:
Gebruiker John123 logt al tijden niet meer in en heeft email adres john123@mailserver.com. Daarna ontdekt hacker X toevallig dat John123 en john123@mailserver.com aan elkaar gelinkt zijn. Hacker X stuurt Edwin een mail vanaf hackerX@anotherMailserver.com en vraagt om toegang tot account John123, hij weet Edwin zelfs te vertellen dat 'zijn' oude account was gelinkt aan john123@mailserver.com. De toegang wordt verleend en hackerX heeft volledige toegang, plus historie van PB's van John123.

En in dit voorbeeld ga ik er vanuit dat er nog controle is (kennis van oude email adres). Misschien is er wel helemaal geen controle. Of misschien toch wel en wellicht zelfs beter dan in mijn voorbeeld. Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Live fast; die young. mijn blog

ElMatador
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 feb 2024 21:21

ElMatador 14 mar 2024 17:51

Enzzo schreef: 13 mar 2024 23:18 Als je een nieuw mailadres via Edwin hebt aangevraagd is de procedure dat je probeert in te loggen met dat nieuwe emailadres, vervolgens klikt op “wachtwoord vergeten/vernieuwen”

Dan krijg je een mail op je nieuwe adres en kun je via een vernieuwd wachtwoord inloggen.

Daarna je oude mailadres veranderen in je account en alles zou weer moeten werken.

(Omslachtig, ik weet het maar probeer het eens)
Ik snap oprecht niks van wat je hier nou zegt. Wie vraagt er nou een nieuw e-mail adres aan via `Edwin? Dat zou toch echt gek zijn. Ik had een account `Giantico dat was gekoppeld aan een e-mail adres. Door de toestanden met Roularta of hoe het ook heet moest ik een gebruikers account aanmaken. Dit nieuwe gebruikersaccount maakt gebruik van het e-mail adres waar mijn oude account ook aan was gekoppeld.

Is er een mod die mij a.u.b. kan helpen dit te fixen?/

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 8018
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 14 mar 2024 19:54

Tja dan houdt het voor mij wel op. Lees het hele draadje even door! Wellicht kun je zelf wat informatie aan elkaar puzzelen en dan stappen ondernemen.

Beetje makkelijk om anderen alles voor je op te laten lossen. Alle informatie die nodig hebt staat in deze draad beschreven
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

ElMatador
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 feb 2024 21:21

ElMatador 17 mar 2024 20:49

Wat is er makkelijk aan dan? Ik heb al het mogelijke gedaan. Heb Edwin meerdere berichten gestuurd en er wordt totaal niet op gereageerd. Ik ben blijkbaar niet de enige.

Wat een flauwekul zeg. Je moet niet zomaar conclusies trekken. Vind het wel best ze zoeken het maar uit met hun blad en forum. Wat een amateurisme ten top zeg. Jarenlang lid en dan maken ze er zo een puinzooi van. Geen enkele communicatie en of geen hulp om zaken normaal te herstellen.

Dikke doei

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8368
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 18 mar 2024 08:48

ElMatador schreef: 17 mar 2024 20:49 Wat is er makkelijk aan dan? Ik heb al het mogelijke gedaan. Heb Edwin meerdere berichten gestuurd en er wordt totaal niet op gereageerd. Ik ben blijkbaar niet de enige.

Wat een flauwekul zeg. Je moet niet zomaar conclusies trekken. Vind het wel best ze zoeken het maar uit met hun blad en forum. Wat een amateurisme ten top zeg. Jarenlang lid en dan maken ze er zo een puinzooi van. Geen enkele communicatie en of geen hulp om zaken normaal te herstellen.

Dikke doei
Je kunt wel boos zijn, het is ook een zooitje, maar als je niet weet wat er achter de schermen gebeurt dan zou ik niet zomaar Edwin de schuld geven.
Ik heb tegenwoordig geen reclame meer "boven" het topic.

ElMatador
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 feb 2024 21:21

ElMatador 18 mar 2024 18:40

Ik geef Edwin niet de schuld. Vind het alleen niet netjes dat hij nergens op reageert terwijl die zelf nota bene aangeeft of ik m’n e-mail adres wil doorgeven. Na herhaaldelijke berichten hoor ik niks. Kan zijn dat die mega druk is voor het blad en het forum. Snap dat je dan geen tijd hebt. Maar vraag mij dan niet om gegevens om er vervolgens niks aan te doen.

Ze hebben er een grote puinhoop van gemaakt. Geen tot uiterst gebrekkige communicatie. Wellicht moeten ze een aantal mods vinden die het forum beheer goed uitvoeren

Ik reageer niet meer. Ga al m’n gegevens en account verwijder en ben pleiten. Zoek wel een ander forum.

Gegroet Giantico

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8368
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 18 mar 2024 18:53

Elmatador, ik ben eigenlijk benieuwd wel forum je in gedachten hebt. Maar als er geen geld vrijgemaakt wordt, hoe moet de redactie dan mods aantrekken? Ik zie in je reactie op dit moment vooral boosheid.
Het is bij mij heel makkelijk gegaan en ik ben zeker geen ICT kenner.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15978
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 18 mar 2024 19:02

ElMatador schreef: 18 mar 2024 18:40 ......
Ik reageer niet meer. Ga al m’n gegevens en account verwijder en ben pleiten. Zoek wel een ander forum.

Gegroet Giantico
Dat zou jammer zijn.
Ik ben op dit forum actief voor de andere forumleden, voor iets bij te leren, om mijn mening te geven, om tips te vinden, kortom Ik ben hier vooral actief voor mezelf en anderen, niet voor moderatoren en nog minder voor Roularta.

Denk er nog eens over na, slaap er nog een, of meerdere, nachtjes over.

Hopelijk blijf je nog even hier. :like:
I know myself like no one else
Nothing to defend

Kornuit
Forum-lid HC
Berichten: 5079
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:53

Kornuit 18 mar 2024 21:58

Jans schreef: 18 mar 2024 18:53 Elmatador, ik ben eigenlijk benieuwd wel forum je in gedachten hebt. Maar als er geen geld vrijgemaakt wordt, hoe moet de redactie dan mods aantrekken? Ik zie in je reactie op dit moment vooral boosheid.
Het is bij mij heel makkelijk gegaan en ik ben zeker geen ICT kenner.
Was een familielid van jou geen mod hier? Dus wellicht iets gekleurd.

Maar dat ze er een puinhoop van hebben gemaakt met het omzetten is een feit. Ik had geluk dat Edwin direct hielp, maar dit had zoveel beter gekund door vooraf ons te informeren en ons de kans geven zelf het e-mail adres te wijzigen. Dat was ook nog eens heel wat veiliger dan dat Edwin handmatig op goed vertrouwen mijn e-mail adres omzet. Voer voor hackers.

DrogeStuutn2
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 apr 2024 09:28

DrogeStuutn2 05 apr 2024 09:51

Mijn mail is nooit toegekomen om mijn wachtwoord te herstellen. Ik heb ook op de 'klik hier' geklikt als de mail nog niet was toegekomen.

brekson
Forum-lid
Berichten: 1288
Lid geworden op: 27 mei 2008 15:55
Locatie: Grensstreek

brekson 05 apr 2024 18:38

Na een kleine wachttijd lukt het mij om in te loggen en te posten
Ultimate CF SL DISC 9.0 DI2, Speci Turbo S, Sworks Venge

Plaats reactie