Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Nou die tijd heb ik ook gehad toen de kinderen klein waren. pfff daar kon ik echt stress van krijgen.
Nu natuurlijk ook, waarom niet ff het weekend het weer van gisteren. Een zo,n weekend helpt al zo bij de beleveing.
Ik vind de MTB dan altijd een uitkomst. Dan maakt grijs wat kouder weer ook niet uit.
Ik blok tegenwoordig standaard 1 middag vanaf 4uur in mijn agenda anders wordt alles vol gegeooid en dat doe ik niet meer sinds 2 jaar.
Nu natuurlijk ook, waarom niet ff het weekend het weer van gisteren. Een zo,n weekend helpt al zo bij de beleveing.
Ik vind de MTB dan altijd een uitkomst. Dan maakt grijs wat kouder weer ook niet uit.
Ik blok tegenwoordig standaard 1 middag vanaf 4uur in mijn agenda anders wordt alles vol gegeooid en dat doe ik niet meer sinds 2 jaar.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zaterdag naar het WK Shorttrack en zondag fietsen. Oh, wacht........
Ik ga zaterdagmorgen nog maar ff 2 uurtjes, want anders wordt het weer de tacx vrees ik. Waar blijft dat stabiele droge voorjaarsweer? Zoals 2020, tijdens de Covid.
Ik ga zaterdagmorgen nog maar ff 2 uurtjes, want anders wordt het weer de tacx vrees ik. Waar blijft dat stabiele droge voorjaarsweer? Zoals 2020, tijdens de Covid.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik merk dat ploegendienst steeds idealer is. Ik werk 3 van de 5 weekenden, maar dan is het toch kloteweer tegenwoordig. Als ik door de week vrij ben schijnt steeds vaker de zon 
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
Dat was toch vanaf eind maart / begin april? Dus hopelijk over een week of twee!daniel1975 schreef: ↑15 mar 2024 08:06 Waar blijft dat stabiele droge voorjaarsweer? Zoals 2020, tijdens de Covid.
Ride bikes, not tanks!
Sindsdien is het klimaat veranderd en is alles n maand eerderleon1 schreef: ↑15 mar 2024 10:11Dat was toch vanaf eind maart / begin april? Dus hopelijk over een week of twee!daniel1975 schreef: ↑15 mar 2024 08:06 Waar blijft dat stabiele droge voorjaarsweer? Zoals 2020, tijdens de Covid.
Ik heb heerlijk 2 uur droog gefietst vanmorgen! En zelfs iets te warm aangekleed. Ik dacht dat het rond 7u nog wel fris zou zijn, maar mijn winterbroek en thermoshirt waren echt niet nodig geweest. Dus helemaal voor niets geklaagd dat ik gisteren niet kon fietsen 
Het is een stuk beter dan voorspeld hier. Eigenlijk de hele dag zo goed als droog en redelijk warm.
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Ja hier ook, nog geen druppel, wel heel veel wind en grijs. ga zomaar mijn vlonder ff olieen
Letterlijk 5 minuten geleden op de radio vanmiddag zware regelval met kans op hagel........
Op de radar staat niets tot 22u
Letterlijk 5 minuten geleden op de radio vanmiddag zware regelval met kans op hagel........
Op de radar staat niets tot 22u
-
Fietsgenieter
- Forum-lid
Ik kan genieten van normale dingen die gezegd worden.
' ik ben even de vlonder oliën '
Prachtig.
' ik ben even de vlonder oliën '
Prachtig.