Giant
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 12807
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Nee is er niet, alleen Sram cranks.
Raketa Components
Mooie fiets Leon ! Ik had verwacht dat het groen/ paars wel “uit” zou zijn ondertussen, maar het blijft mooi. Ik vind het op mijn zoon zijn Scott Foil ook nog prima te verteren. Laat je even weten wat de frameset weegt als ie kaal is.
En inderdaad @daniël ; de TRC advanced is echt een mooie fiets. Niets overdreven en mooi voort bordurend op de Giant stijl met anno 2024 kleurtjes. Tom Dumoulin was er ook over te spreken zag ik in het filmpje van David Arthur - justridebikes op Joetuup.
En inderdaad @daniël ; de TRC advanced is echt een mooie fiets. Niets overdreven en mooi voort bordurend op de Giant stijl met anno 2024 kleurtjes. Tom Dumoulin was er ook over te spreken zag ik in het filmpje van David Arthur - justridebikes op Joetuup.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 38068
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Ja, TD is ook heel onbevooroordeeld
Less is bore
Vandaag windkracht 4 dus een mooi moment om de nieuwe wielset te testen. Nadat ik vertrokken was kwam ik er al snel achter dat 5 bar toch wat teveel is voor 21mm intern en 25mm TLR banden. Dus direct maar wat lucht eruit en dat voelde direct een stuk beter. De wielset stuurt lekker strak en de wind heeft er geen grip op. Erg blij met deze set en het meedenken van Philippos. Dit is niet de 1e set die ik bij hem heb gekocht en dat heeft een reden. Bij de vorige set dacht hij ook goed mee en na een valpartij had ik de set binnen een week weer terug.Kornuit schreef: ↑04 mar 2024 15:01 Wielset van Philippos vandaag binnen gekregen. Hoger zal wel mooier zijn, maar deze zijn ideaal voor harde wind en in de bergen. Zijn lekker licht in verhouding met de 65mm wielen. DT350 naven met Galfer schijven. Erg blij mee! Sowieso fijn om altijd een reserve setje erbij te hebben.
Ik heb de SLR1 wielen van mijn TCR overgezet naar de TCR van mijn zoon. Van 42mm naar 36mm. Verschil in hoogte valt bijna niet op. Scheelt aardig wat gewicht trouwens. Achterwiel van 934gr voor de SLR2 naar 821gr voor de SLR1. Voorwiel van 733gr voor de SLR2 naar 659gr voor de SLR1. Is natuurlijk een beetje appels en peren vergelijken vanwege de verschillende hoogte van de velgen. Maar goed, het grijze logo van de 1 staat ook mooier dan de witte 2 op de SLR2. En natuurlijk van 19mm en een beetje naar 22mm en een beetje. Nu dus in plaats van 25mm banden maar 28mm banden erop gezet.
Ride bikes, not tanks!
Met SRAM DUB trapaslager weegt een kaal frame 1017gram. Ik zie op de site van R2 staan dat een DUB lager 70 gram weegt. Dus 947gr voor het frame. Met boutjes voor de bidonhouder en pad. Zonder klem voor de zadelpen.
Ride bikes, not tanks!
Foei voor die Specialized bidons