Forumlid in ruste TumTumTum.
Waar zijn ze toch gebleven?
- Enzzo
- Forum-lid HC
Hoe komt het dat je -met alle respect- op jouw leeftijd nog zo thuis bent in moderne straattaal Bert? Onderwijs?
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Kinderen, vaag werk in de IT en een tiental MTB-routes in beheer gehad, plus wat levenservaring.
hun fietsen.
Na een hele tijd te zijn weg geweest, heb ik toch besloten om terug te keren naar het "leukste fiets forum" 
Ik lees al een tijdje weer mee, en merk toch dat de toon hier wat aangenamer is geworden. Dat er af en toe eens wordt ingegrepen door een moderator is een pluspunt. Intussen ben ik met (vervroegd) pensioen, en is de stress die ik op mijn werk had ook weg.
Ik zit bovendien met een paar vragen, en zit ik hier zeker aan het juiste adres.
Vreemd genoeg kan ik mijn oude forumnaam gebruiken. Al moest ik daarvoor wel registreren met een andere email adres. Dus ...i-mac is terug.
Ik lees al een tijdje weer mee, en merk toch dat de toon hier wat aangenamer is geworden. Dat er af en toe eens wordt ingegrepen door een moderator is een pluspunt. Intussen ben ik met (vervroegd) pensioen, en is de stress die ik op mijn werk had ook weg.
Ik zit bovendien met een paar vragen, en zit ik hier zeker aan het juiste adres.
Vreemd genoeg kan ik mijn oude forumnaam gebruiken. Al moest ik daarvoor wel registreren met een andere email adres. Dus ...i-mac is terug.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
The Mac is back 
Goed nieuws
Goed nieuws
Adversity is the Catalyst of Change
Welkom terug.i-mac schreef: ↑27 nov 2025 09:28 Na een hele tijd te zijn weg geweest, heb ik toch besloten om terug te keren naar het "leukste fiets forum"
Ik kan niet wachten op je bijdrages (foto's) in het muziektopic.