Alles over vakanties op én met de fiets

Omloop bezoeken

limburgia
Forum-lid
Berichten: 79
Lid geworden op: 17 aug 2009 18:00
Contact

limburgia 21 feb 2024 22:15

Komende weekend vertoef ik met mijn partner in Belgie en we zijn van plan de omloop te gaan kijken. idee is leberg/haaghoek.
Ik vraag me nu af: hoe daar te komen ? Vanaf onze BnB is het een klein half uur met de auto (omgeving Bever). Mijn vriendin heeft geen fiets bij (is ook geen fietser). Het is aan de ander kant geen probleem voor ons als we een end moeten lopen.
Iemand tips ?
Wielrennen imiteert het leven zoals het zou zijn zonder de corrumperende invloed van de beschaving

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5693
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 22 feb 2024 13:09

limburgia schreef: 21 feb 2024 22:15 Komende weekend vertoef ik met mijn partner in Belgie en we zijn van plan de omloop te gaan kijken. idee is leberg/haaghoek.
Ik vraag me nu af: hoe daar te komen ? Vanaf onze BnB is het een klein half uur met de auto (omgeving Bever). Mijn vriendin heeft geen fiets bij (is ook geen fietser). Het is aan de ander kant geen probleem voor ons als we een end moeten lopen.
Iemand tips ?
Waarom niet gaan kijken op de Bosberg in Galmaarden, de laatste helling op 12 kms van de meet in volle finale? Die ligt op een 10-tal kms van het dorpje Bever. En er is ook nog op de top een leuke taverne gelegen aan een bos waar je eerst nog een leuke wandeling kunt maken.
https://www.google.com/maps/@50.7687927 ... ?entry=ttu
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

limburgia
Forum-lid
Berichten: 79
Lid geworden op: 17 aug 2009 18:00
Contact

limburgia 22 feb 2024 14:24

Bosberg is een idee en die tevens ken ik.
Idee achter leberg/haaghoek is dat ze daar meerdere keren langskomen.
Maar je hebt een punt: volle finale is ook wat waard
Wielrennen imiteert het leven zoals het zou zijn zonder de corrumperende invloed van de beschaving

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5693
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 24 feb 2024 20:06

En, gaan kijken? En waar?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Plaats reactie