Het "nieuwe" Puck Moonen topic
-
- Forum-lid
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 08 feb 2024 21:03
De zeepbel situeert zich momenteel in de Verenigde Arabische emiraten.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37913
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Daar houden ze van sportende vrouwen in alleen een sportbh…..
Less is bore
Kijk, ze is leuk om naar te kijken, ze komt overal, fietst wat, en verdient er goed geld mee. Ik geef haar geen ongelijk.
Die bedrijven snap ik niet, ik ben een oude lul maar heb insta, maar voor werkelijk geen enkele neiging naar de winkel te sprinten voor een basso of een assos pak. Ik vraag me altijd echt af wat de effectiviteit van dit soort reclame is. Maar die bedrijven steken er wel geld in. Relatief gezien tov een tv-reclame of reclame in tijdschriften is het wellicht goedkoop. Ik zou dan alleen als ik fietsen wil verkopen me richten op influencers die 'echt' fietsen. Maar goed, ik ben it-er en geen marketeer.
Daarnaast ben ik wel benieuwd wat Puck gaat doen als ze op een leeftijd komt dat haar looks minder insta waardig zijn.
Die bedrijven snap ik niet, ik ben een oude lul maar heb insta, maar voor werkelijk geen enkele neiging naar de winkel te sprinten voor een basso of een assos pak. Ik vraag me altijd echt af wat de effectiviteit van dit soort reclame is. Maar die bedrijven steken er wel geld in. Relatief gezien tov een tv-reclame of reclame in tijdschriften is het wellicht goedkoop. Ik zou dan alleen als ik fietsen wil verkopen me richten op influencers die 'echt' fietsen. Maar goed, ik ben it-er en geen marketeer.
Daarnaast ben ik wel benieuwd wat Puck gaat doen als ze op een leeftijd komt dat haar looks minder insta waardig zijn.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Tsja, dubbele moraal .daniel1975 schreef: ↑22 feb 2024 07:34 Daar houden ze van sportende vrouwen in alleen een sportbh…..
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37913
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Garmin strooit ook lekker met spullen bij influencers. Bij werkt het alleen maar averechts: dus daarom moet die nieuwe tacx neo zo belachelijk duur zijn.
Less is bore
Waarom doen bedrijven dat? Omdat het werkt. Waarom doen bedrijven aan reclame? Omdat het werkt.rikkert schreef: ↑22 feb 2024 07:40 Kijk, ze is leuk om naar te kijken, ze komt overal, fietst wat, en verdient er goed geld mee. Ik geef haar geen ongelijk.
Die bedrijven snap ik niet, ik ben een oude lul maar heb insta, maar voor werkelijk geen enkele neiging naar de winkel te sprinten voor een basso of een assos pak. Ik vraag me altijd echt af wat de effectiviteit van dit soort reclame is. Maar die bedrijven steken er wel geld in. Relatief gezien tov een tv-reclame of reclame in tijdschriften is het wellicht goedkoop. Ik zou dan alleen als ik fietsen wil verkopen me richten op influencers die 'echt' fietsen. Maar goed, ik ben it-er en geen marketeer.
Daarnaast ben ik wel benieuwd wat Puck gaat doen als ze op een leeftijd komt dat haar looks minder insta waardig zijn.
Werkt het bij iedereen? Neen, maar blijkbaar wel bij voldoende potentiele kopers.
Ik zie het verschil niet tussen zeepbel Puck en de zeepbel die reclame heet. Ik heb dan ook geen last van morele weerhoudingen. En zeg nou niet dat reclame over inhoudelijke eigenschappen gaat.
Als ze op die minder insta waardige leeftijd komt dan heeft ze haar schaapjes al lang op het droge en een kapitaal vergaard waar al die criticasters na een leven hard werken niet in de buurt komen.
Wie is er dan slim?
Denk niet dat social media haar belangrijkste bron van inkomsten is. Ze is al coach, gastspreker etc. Heel veel ex-sporters/bekendheden doen zoiets erbij, verdient leuk en je komt nog eens onder de mensen.
Dogma F
Dat zei ik ook, ik geef haar geen ongelijk. Blijkbaar werkt het, maar inderdaad voor mij eerder averechts. Maar ik voor de doelgroep zal het vast werken. En als die doelgroep het averechtse effect opheft, kom je netjes boven de streep uit. En die doelgroep heeft meer toekomst dan mijn doelgroep.lugosi schreef: ↑22 feb 2024 07:56Waarom doen bedrijven dat? Omdat het werkt. Waarom doen bedrijven aan reclame? Omdat het werkt.rikkert schreef: ↑22 feb 2024 07:40 Kijk, ze is leuk om naar te kijken, ze komt overal, fietst wat, en verdient er goed geld mee. Ik geef haar geen ongelijk.
Die bedrijven snap ik niet, ik ben een oude lul maar heb insta, maar voor werkelijk geen enkele neiging naar de winkel te sprinten voor een basso of een assos pak. Ik vraag me altijd echt af wat de effectiviteit van dit soort reclame is. Maar die bedrijven steken er wel geld in. Relatief gezien tov een tv-reclame of reclame in tijdschriften is het wellicht goedkoop. Ik zou dan alleen als ik fietsen wil verkopen me richten op influencers die 'echt' fietsen. Maar goed, ik ben it-er en geen marketeer.
Daarnaast ben ik wel benieuwd wat Puck gaat doen als ze op een leeftijd komt dat haar looks minder insta waardig zijn.
Werkt het bij iedereen? Neen, maar blijkbaar wel bij voldoende potentiele kopers.
Ik zie het verschil niet tussen zeepbel Puck en de zeepbel die reclame heet. Ik heb dan ook geen last van morele weerhoudingen. En zeg nou niet dat reclame over inhoudelijke eigenschappen gaat.
Als ze op die minder insta waardige leeftijd komt dan heeft ze haar schaapjes al lang op het droge en een kapitaal vergaard waar al die criticasters na een leven hard werken niet in de buurt komen.
Wie is er dan slim?
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
OK, blijkbaar is daar een markt voor. Ik zal haar niet inhuren als gastspreker of coach denk ik.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Ik ben benieuwd van wie ze coach zou zijn en waar is ze gastspreker? Zo kun je haar ook boeken om te rossen door de bossen bij Amerongen. Maar ze fietst niet zoveel, dus ben ik benieuwd hoe vaak mensen haar daar al geboekt hebben.
Maar goed één van komende dagen zal ze een wedstrijd rijden. Welke?
Ik denk dat er vooral angst heerst om de influencerboot te missen en dat de uiteindelijke resultaten in veel gevallen vies tegenvallen.lugosi schreef: ↑22 feb 2024 07:56Waarom doen bedrijven dat? Omdat het werkt. Waarom doen bedrijven aan reclame? Omdat het werkt.rikkert schreef: ↑22 feb 2024 07:40 Kijk, ze is leuk om naar te kijken, ze komt overal, fietst wat, en verdient er goed geld mee. Ik geef haar geen ongelijk.
Die bedrijven snap ik niet, ik ben een oude lul maar heb insta, maar voor werkelijk geen enkele neiging naar de winkel te sprinten voor een basso of een assos pak. Ik vraag me altijd echt af wat de effectiviteit van dit soort reclame is. Maar die bedrijven steken er wel geld in. Relatief gezien tov een tv-reclame of reclame in tijdschriften is het wellicht goedkoop. Ik zou dan alleen als ik fietsen wil verkopen me richten op influencers die 'echt' fietsen. Maar goed, ik ben it-er en geen marketeer.
Daarnaast ben ik wel benieuwd wat Puck gaat doen als ze op een leeftijd komt dat haar looks minder insta waardig zijn.
Werkt het bij iedereen? Neen, maar blijkbaar wel bij voldoende potentiele kopers.
Ik zie het verschil niet tussen zeepbel Puck en de zeepbel die reclame heet. Ik heb dan ook geen last van morele weerhoudingen. En zeg nou niet dat reclame over inhoudelijke eigenschappen gaat.
Als ze op die minder insta waardige leeftijd komt dan heeft ze haar schaapjes al lang op het droge en een kapitaal vergaard waar al die criticasters na een leven hard werken niet in de buurt komen.
Wie is er dan slim?
Bij Garmin zal het wel effect hebben. Ze kunnen zo in ieder geval benadrukken/de illusie wekken dat zij de standaard zijn. Voor een klein fietsenmerk maakt die ene griet waar de meeste mensen op klikken om de andere kwaliteiten dan het fietsen en de communicatieve vaardigheden niet zoveel uit. De meesten zullen niet eens potentiële klant zijn.
Campagnolo Ultra Dork
Jans, dit doet me denken aan onze rondreis in China waar we in Zuid China een fiets trip hadden geboekt met een gids. Aardig lief vrouwtje ( niet de looks van Puck helaas ) maar fietsen kon ze niet echt. Er zaten wat hoogtemeters in het tripje, en op de eerste beste pukkel krauwde ze 100 meter achter ons. Ademend als Rico Verhoeven na 5 ronden zwaar gevecht. We hebben er achteraf smakelijk om gelachen, maar we vonden haar wel zielig want ze was aan het eind echt afgepeigerd.
Lijk me leuk als een aantal echt goede ATB’ers Puck inhuren voor een rondje “rossen door de bossen” en haar het stront voor de ogen rijden. Lijkt me echt amusant
Lijk me leuk als een aantal echt goede ATB’ers Puck inhuren voor een rondje “rossen door de bossen” en haar het stront voor de ogen rijden. Lijkt me echt amusant
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless