Ik plak butyl ook nog steeds. Solutie en ouderwetse plakker met oranje of rode randjes. Mooie dunne plakkers. Die moderne patches zonder solutie zijn gewoon klote. Blijft even zitten, maar daarna kan je de band weggooien.
Ik heb redelijk wat fietsen staan, dus een butyl bandje komt altijd wel weer van pas.
Race fiets band Plakken of vervangen
- Mehekachtohapi
- Forum-lid
Er is al voldoende afval en doe mijn eigen druppel op de gloeiende plaat: plakken dus. Eenmaal, mogelijk tweemaal en daarna alsnog afval. Plakken met dunne plakkers en als het nodig lijkt een wasknijper als lijmklemmetje gebruiken.
Vroeger (zie bandana-topic) reed je veel vaker lek. Tegenwoordig nog maar een of twee keer jaar. Dus controleer ik periodiek de inhoud van de plakvoorzieningen in de zadeltas én de reserve biba, nadat ik er the hard way achtergekomen was dat dat nodig was.
Vroeger (zie bandana-topic) reed je veel vaker lek. Tegenwoordig nog maar een of twee keer jaar. Dus controleer ik periodiek de inhoud van de plakvoorzieningen in de zadeltas én de reserve biba, nadat ik er the hard way achtergekomen was dat dat nodig was.
hun fietsen.