Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Van Rysel - Decathlon

hagi
Forum-lid
Berichten: 366
Lid geworden op: 12 aug 2009 20:45

hagi 24 okt 2023 19:56

Vind de wielerbroeken van decatlon super zo lang je maar hun premium merk van rysel neemt.
Doet echt niet onder voor een duur merk.
Alleen voor onder de nul graden rij ik met diep winterbroeken van futurum want die hebben ze jammer genoeg niet in in collectie.

Pitti Carabinieri
Forum-lid
Berichten: 250
Lid geworden op: 06 okt 2017 12:52

Pitti Carabinieri 18 jan 2024 11:20

Iemand al de nieuwe Van Rysel RCR schoenen gekocht?

Ik wil een vervangend paar voor mijn Sidi shot 2 welke ik op de trainer gebruik.
De toe box is te krap en passen niet lekker bij mijn voet.

Ander alternatief is de Ekoi C4 welke ook rond de 150 piek te koop is.

Meer wil ik er op dit moment niet aan uitgeven. Maar een stijve schoen met carbonnen zool is een must.

Ben benieuwd!

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4365
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 18 jan 2024 14:32

Het mooie van de Decathlon is dat deze op vele plaatsen in Nederland een grote winkel hebben. Ga gewoon langs en pas de schoenen, dan merk je snel genoeg of ze jou passen. Dat is een voorwaarde voor goede schoenen. De prijs kwaliteit verhouding is bij alle Decathlon spullen gewoon top.

Pitti Carabinieri
Forum-lid
Berichten: 250
Lid geworden op: 06 okt 2017 12:52

Pitti Carabinieri 18 jan 2024 15:25

In geen enkele winkel op voorraad en ook niet online verkrijgbaar boven maat 40. Ik moet even wachten.

roelw
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 27 jul 2010 12:20

roelw 27 jan 2024 21:05

Heeft iemand de RCR schoenen al gekocht?
Hoe vallen de maten?

De normale maten zijn allemaal uitverkocht en het ziet ernaar uit dat ze enkel online te koop zullen zijn dus even gaan passen in de winkel is geen optie.
Of heeft iemand ze toch al in een winkel gezien (de website zegt: Nergens op voorraad)?

prjz
Forum-lid
Berichten: 1508
Lid geworden op: 30 apr 2006 14:41

prjz 28 jan 2024 10:39

Mijn ervaring met decathlon is, dat richting voorjaar en zomer de collectie fietskleding en fietsschoenen in de winkels toeneemt. Dus even wachten,
prj

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5896
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 28 jan 2024 16:51

Nu liggen er veel winter sport kleding in de schappen. In de zomer puilt het uit met kampeer spullen. Die fietsschoenen zullen in April dus wel weer in de winkel liggen
Live fast; die young. mijn blog

Gebruikersavatar
edwin01
Forum-lid
Berichten: 1777
Lid geworden op: 25 mei 2006 17:02

Gebruikersavatar edwin01 29 jan 2024 11:23

Ik heb een paar jaar geleden de voorloper van de RCR-schoenen gekocht en ik was echt aangenaam verrast! Prima schoen; niet alleen voor het geld, maar sowieso... Mijn vermoeden is dat het nieuwe model een verbeterde versie is, dus...
Overigens heb ik de ervaring dat de Decathlons in Frankrijk altijd wat beter gesorteerd zijn dan de Nederlandse vestigingen. Mijn schoenen heb ik destijds gekocht in Colmar en ik kon van dit model kiezen uit een aantal kleuren en maten, terwijl ik deze schoenen in de Decathlon Alkmaar nooit ben tegengekomen. Net als bijvoorbeel die mooie high-end racefietsen.....

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8367
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 29 jan 2024 11:45

edwin01 schreef: 29 jan 2024 11:23 Ik heb een paar jaar geleden de voorloper van de RCR-schoenen gekocht en ik was echt aangenaam verrast! Prima schoen; niet alleen voor het geld, maar sowieso... Mijn vermoeden is dat het nieuwe model een verbeterde versie is, dus...
Overigens heb ik de ervaring dat de Decathlons in Frankrijk altijd wat beter gesorteerd zijn dan de Nederlandse vestigingen. Mijn schoenen heb ik destijds gekocht in Colmar en ik kon van dit model kiezen uit een aantal kleuren en maten, terwijl ik deze schoenen in de Decathlon Alkmaar nooit ben tegengekomen. Net als bijvoorbeel die mooie high-end racefietsen.....
Dan moet je ook nog weten dat de Decathlons in Frankrijk verschillende assortimenten hebben. Ze zijn nogal verschillend qua grootte, maar ook qua assortiment.

Plaats reactie