Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Politiek

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5412
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 21 jan 2024 12:58

daniel1975 schreef: 21 jan 2024 12:13 Ik geloof dat ik hier maar weer eens even afhaak. Zie hier zoveel complotten langskomen dat ik het allemaal niet meer aan elkaar geknoopt kan krijgen en waarbij de ratio ook met vlagen behoorlijk zoek is.
Idem.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

pino
Forum-lid
Berichten: 3469
Lid geworden op: 16 apr 2004 18:32
Locatie: Apendorp NL

pino 21 jan 2024 13:40

JPAR schreef: 21 jan 2024 12:58
daniel1975 schreef: 21 jan 2024 12:13 Ik geloof dat ik hier maar weer eens even afhaak. Zie hier zoveel complotten langskomen dat ik het allemaal niet meer aan elkaar geknoopt kan krijgen en waarbij de ratio ook met vlagen behoorlijk zoek is.
Idem.
Tja, "kenners". Ben blij dat ik niet hun verjaardagskringcirkeltje zit.
Niet zijken maar reiden !

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4764
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 21 jan 2024 14:58

Enzzo schreef: 21 jan 2024 10:13
En waar haal je het dat Vlaams Belang als partij banden zou hebben met China,
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/12/21 ... age-china/
Als partij?

En zoals eerder gezegd onontvankelijk verklaard wegens geen enkele overtreding na bijkomend onderzoek staatsveiligheid.
Als je citeert doe het dan correct.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/01/17 ... verklaard/

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 8196
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 21 jan 2024 15:02

Het ging mij in dat “citaat” om de rol van Frank Creyelman (en diens broer)
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4764
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 21 jan 2024 15:04

vantheman schreef: 21 jan 2024 10:30
Frank Creyelman is volgens mij ook beschuldigd informant van de chinese geheime dienst te zijn geweest. Als deze beschuldigingen ongegrond zijn, waarom heeft vlaams belang hem dan uit de partij gezet ?
https://nos.nl/l/2501666
Omdat Creyelman een pain in the ass is voor het Vlaams Belang, en hij al van in 2016 ongewenst is door VanGrieken (zie Syrie-verhaal). Dit is het ideale moment om er vanaf te geraken.

Hij is inderdaad beschuldigd, maar van wat dat is nog duidelijk. Ik ben wel benieuw wat een nobody van het Vlaams Belang voor nut kan zijn voor de Chinese Dienst. Zoals eerder gezegd, zij hebben 0 invloed, 0 macht en worden overal buiten gehouden. Dus ik ben benieuwd, beschuldigen is één ding, die hard maken een ander.

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4764
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 21 jan 2024 15:11

Ernie C. schreef: 21 jan 2024 11:07
Het waren toch uitekeringstrekkers en criminelen? Dat zijn geen goedkope arbeidskrachten.
Dan heb je het meer over Polen e.d.
De elite vraagt goedkope arbeidskrachten, dat dat betekent dat daar een heleboel anderen mee meekomen die wegen op het sociale weefsel en systeem zal ze worst wezen.

Ik nodig je uit om eens een ploegwissel te komen bekijken in bepaalde sectoren, bijvoorbeeld hier rondom Halle. Mensen die het nog nooit gezien hebben zijn verwonderd als ze de massa's van de treinen zien komen. Je waant je echt elders in de wereld.
Ook in het bedrijf waar ik werk, worden voor strontjobs interimkrachten ingezet. Deze bestaan voor 100% (geen 99) uit recent geïmporteerde arbeidskrachten. Is gewoon een vorm van uitbuiting.

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4764
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 21 jan 2024 15:12

ColumsbusMJ schreef: 21 jan 2024 11:02
De samenstelling van de bevolking verandert, ik zal dat niet ontkennen. Dat de elite hier achter zou zitten is een complot waar ik niet in geloof. Ik heb je ook geen bewijs zien leveren om die stelling te ondersteunen.
Misschien moeten we eerst definiërend wie de elite is.

Robber77
Forum-lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 21 apr 2019 13:47

Robber77 21 jan 2024 15:26

Diegene op het forum hier die op hun achterste poten staan om wat Lugosi en Lcsmet schrijven en waar voorbeelden genoeg van zijn zijn typisch figuren die houden van cancel cultuur en zich übermensch voelen./

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 8196
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 21 jan 2024 15:49

:like:
Kijk dat is weer eens een hele opbouwende en vooral goed onderbouwde bijdrage.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8436
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 21 jan 2024 15:52

Robber77 schreef: 21 jan 2024 15:26 Diegene op het forum hier die op hun achterste poten staan om wat Lugosi en Lcsmet schrijven en waar voorbeelden genoeg van zijn zijn typisch figuren die houden van cancel cultuur en zich übermensch voelen./
Laat ik dat nu van anderen denken. Maar ik mag niet meer meepraten want ik ben al lang afgehaakt bij Lugosi.

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 12758
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 21 jan 2024 19:59

Dat mag natuurlijk.
Maar dat sommige het wegzetten als complot oid gaat ook veel te ver.

Dat sommige aan de naïeve kant zitten snap ik goed. Ik had soms gewild dat ik er ook nog zat.
Helaas kan ik sommige dingen niet delen, gaat niet om complotten, maar om complete vreselijke missies in de doofpot.
Eerlijk..... zou ik willen dat het in de media komt, nee zeker niet. Maar denk niet dat je alles en het eerlijke verhaal hoort.

Wat Lugosi schrijft over zijn werk. Kom een keer kijken in het westland tussen 16u en 17u als de bedrijven uitlopen.
Precies zo!

Waarom gaat het mis in Europa, omdat velen het verhaal van bv Lugosi of van mij niet geloven, want het zal wel meevallen.
Ga dan eens kijken, pak de metro in Rotterdam en kijk wat er over de poortjes springt en ze gewoon laten lopen.
Stap een keer uit op slinge om een uurtje of 20u en loop een rondje

Doe dat laatste eigenlijk maar niet voor je eigen veiligheid.

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16347
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 21 jan 2024 21:49

Volgens gaat het eerder mis omdat er decennia gestemd is op degenen die het probleem veroorzaakt hebben en nu wordt er uit onvrede over het eigen stemgedrag op racisten en complotdenkers gestemd. Goedkope arbeidskrachten inhuren is in ieder geval heel iets anders dan bewust omvolken naar een islamitische samenleving. Daarmee is het gewoon complotdenken. En wat is nu precies het probleem met deze mensen? De huidskleur, hun geloof of de taal die ze onderling spreken? Volgens mij is het oorzaak van de problemen die ze veroorzaken, het gevolg van het gegeven dat ze als tweederangs burgers worden behandeld. De oplossing is dan volgens velen om ze als derderangs burgers te gaan behandelen.

Nee, links en woke zijn ook niet alles, maar de intentie is in ieder geval het beste doen voor mens, dier en planeet. Dat kun je van de liberale geldwolven en extreemrechtse machtswellustelingen niet zeggen.

En de wijk waar ik ben opgegroeid hoefde je na 20:00u ook niet in te komen. Wat dat betreft hoef je mij echt niks te vertellen. Ik weet ook waar die boosheid en uitzichtloosheid vandaan komt. Dat was 30 jaar geleden al zo. Destijds werd dat "opgelost" door de Nederlanders door massaal vvd te gaan stemmen, zonder dat enige kans om ook maar een graantje mee te pikken van de liberale geneugten.
Campagnolo Ultra Dork

Plaats reactie