Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid
Morgen wordt ook goed weer voorspeld, helaas ben ik dan op kantoor. Vanaf volgende week wordt het mogelijk ook wat beter. Hoop vooral dat het vrijdag 15 december goed fietsweer is, dan ga ik een rondje doen in Limburg. Weer wat anders dan de Zuid-Hollandse polders en Watopia.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik word neerslachtig van dit weer…..
Wat een zeikdag weer.
Wat een zeikdag weer.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid HC
Gelukkig krijgen we vannacht en morgenochtend ook weer een storm, met dito buien 

Morgen droog, kijken of ik de nieuwe winterschoenen eens kan gaan testen.
-
- Forum-lid
Als die schoenen morgen al niet zouden bevallen. Nagenoeg droog en niet koud.Fietsgenieter schreef: ↑15 dec 2023 16:01Hier precies hetzelfde plan. Schoenen vandaag bezorgd. Morgen vuurdoop. Waterdoop.
Ja, het ziet er weer lekker uit... Twee dagen droog en daar komt de regen weer. Ik ben einde van de week een paar dagen in omgeving Zwolle. Wil de fiets misschien meenemen. Hoop dat de voorspelling nog flink verbeterd.
Ride bikes, not tanks!
- daniel1975
- Forum-lid HC
We zitten echt compleet in een verkeerde stroming. Mijn boerenverstandonderbuik zegt dat het straks eind februari om gaat keren en dat we dan maandenlang in een koude, gortdroge noordoostenwind zitten. Die noordooster komt al een paar jaar te laat op gang om een beetje mooie winter op te kunnen levern.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!