Sinds even heb ik op het forum een issue. Op mijn iPhone, waar ik Chrome gebruik als browser, werkt het scrollen in een draadje regelmatig niet. Het springt telkens terug. Het is random, dus lastig te pinpointen.
Ik gebruik op mijn Macbook ook Chrome, geen issues hier.
Ik heb echt geen idee waar het kan zitten, maar wilde het graag melden.
Scrollen op iPhone en Chrome werkt niet goed
Ik heb dit issue ook. Geen idee waardoor. Gebruik iPhone met nieuwste versie iOS. Zowel in Chrome als in Edge ervaar ik dit issue. Zijn er meer gebruikers die hier last van hebben?
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Orbea Terra M31 2019
Yep. Hier ook.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bij Safari geen problemen. Dus lijkt echt aan de browser te liggen.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Mac/iPhone en (google) Chrome vormen geen goed huwelijk.
Helaas is compatibiliteit tussen al die grootheden nog steeds niet lekker geregeld.
Helaas is compatibiliteit tussen al die grootheden nog steeds niet lekker geregeld.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid
Met Safari geen issue en op Chrome op mijn iPhone ook niet. Ik heb op sommige andere websites juist dit probleem in Safari, zeker als er veel reclames tussen teksten door gefrot zijn.
Op zich ervaar ik verder niet veel problemen met de combi IPhone/chrome of met Edge. Eigenlijk alleen met dit forum en ook niet altijd. Tweakers forum bijvoorbeeld heb ik dit issue niet.
Trek Domane 4.3 2013
Orbea Terra M31 2019
Orbea Terra M31 2019
Mijn VPN houdt 98% van die reclame bagger tegen.Mehekachtohapi schreef: ↑06 dec 2023 09:05 Met Safari geen issue en op Chrome op mijn iPhone ook niet. Ik heb op sommige andere websites juist dit probleem in Safari, zeker als er veel reclames tussen teksten door gefrot zijn.
hun fietsen.
Weet de laatste stand van zaken even niet meer (was wat gedoe over), maar was t niet zo dat Chrome op iOS gewoon Webkit gebruikt, dus zelfde basis als Safari? Op OSX is het een ander verhaal, dat was een ‘compleet eigen’ browser.
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent