Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
- Enzzo
- Forum-lid HC
Vreemd want er is een ondergrens van 4km/u bij snelheidsovertredingen en ook nog een correctie van 3km dus als je 54 hebt gereden krijg je alsnog geen bekeuring. Pas bij 57 krijg je een bekeuring voor een gecorrigeerde snelheid van 54 km/u
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooi man, 8km correctie.
Ik stel voor dat we dat in NL ook gaan doen. Oh nee, wacht; gewoon terug naar 130
En serieus: zet die trajectcontroles nu eens op plekken waar het iets toevoegt ipv in the middle of nowhere. Dus op de A4 gewoon van Leiderdorp-Leiden Zuid ipv de open stuk bij Schiphol en Stompwijk. Laat ons bij Leiden 80 rijden en je krijgt minder files en minder ongelukken.
Ik stel voor dat we dat in NL ook gaan doen. Oh nee, wacht; gewoon terug naar 130

En serieus: zet die trajectcontroles nu eens op plekken waar het iets toevoegt ipv in the middle of nowhere. Dus op de A4 gewoon van Leiderdorp-Leiden Zuid ipv de open stuk bij Schiphol en Stompwijk. Laat ons bij Leiden 80 rijden en je krijgt minder files en minder ongelukken.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid HC
@raven14. Schiterrend setje!
Techniek heeft ook met speakers niet stilgestaan.
Staat de linker niet te dicht tegen de muur, of heeft deze alleen rechts woofers?
Techniek heeft ook met speakers niet stilgestaan.
Staat de linker niet te dicht tegen de muur, of heeft deze alleen rechts woofers?
Dat mag best wel goed klinken voor zo'n prijs. Ik zocht het even op en viel bijna van mijn stoel.
De ruimte lijkt niet erg groot, heb je daar rekening mee gehouden bij de aanschaf, of zie ik het verkeerd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Prachtige dingen die Kefs. Ik vond de 50 al mooi klinken voor zulke kleine speakers, dus dit zal fantastisch zijn.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!