Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Het Grote Imitatietopic (frames en onderdelen)

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16247
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 28 nov 2023 15:15

https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... -2021-disk

Of ie dan echt is, laat ik aan de kenners over maar: "factuur van een bikefit van Mantel aanwezig", zegt niet veel goeds.
En dan mogen we nog blij zijn dat je geen kleine lettertjes kunt gebruiken op Marktplaats vrees ik.
Campagnolo Ultra Dork

1094
Forum-lid
Berichten: 1668
Lid geworden op: 07 feb 2015 16:59

1094 28 nov 2023 15:27

Nou hij staat in schoorl met hetzelfde telefoonnummer als co dus echt kan hij niet zijn

Tipo21
Forum-lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 08 aug 2021 14:07

Tipo21 28 nov 2023 15:59

Deze persoon biedt op Marktplaats momenteel 7 fietsen aan onder vijf verschillende namen: Co, Veeninga, van Dellen, Joke en G.
En 24 personen hebben een zéér negatieve waardering (de minimaal verplichte ene ster) toegevoegd met als verbeterpunten o.a.
- Betere serviceverlening
- Betere productomschrijving
- Betere foto's
- Beleefder communiceren
- Afspraken nakomen
- Betere prijs/kwaliteit
- Sneller reageren
- Komen opdagen
- Bieden naar waarde
- Sneller betalen
- Geen product ontvangen.
Daarnaast nog 6 personen die 'm slechts 2 of 3 sterren gaven, met vergelijkbare klachten.

Gebruikersavatar
thestudent
Forum-lid HC
Berichten: 5385
Lid geworden op: 03 feb 2011 22:24
Locatie: Ergens tussen de veluwe en de rijn

Gebruikersavatar thestudent 28 nov 2023 16:42

Dat marktplaats rating systeem werkt ook niet helemaal goed nee.

Je moet zo ongeveer tot koop overgaan over veel chatten om een review te kunnen geven. En dan moet die ook nog eens beide kanten op gegeven worden.

Gek eigenlijk he, dat een aanbieder van nep materiaal al zo lang zijn gang gaat dat dit forum hem 'kent'.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3533
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 28 nov 2023 16:59

Er was op het gegeven moment iemand die aangifte had gedaan en hem met anderen aan wilde pakken. Maar blijkbaar niet met effect. Overigens is niet alles nep wat ie verkoopt. Ik heb ooit een koga bij hem gekocht, en daar heb ik ook een verhaal over. Maar nep was ie niet. Ik denk eerlijk gezegd dat ie zelf ook genept wordt en dan de ellende doorschuift naar de volgende. Is een oude knakker die wat handelt maar er geen ruk verstand van heeft.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Jordy7331
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 apr 2024 09:18

Jordy7331 19 apr 2024 09:29

Dag fiets-detectives!
Ik wil graag een tweedehands fiets kopen maar vanwege dit topic ben ik toch meer oplettend. Nog niet met bibberende knieën vraag ik jullie dus om even mee te kijken of deze fiets echt is. Ik kan het zelf met alle tips in dit topic toch nog niet zien.

Heel erg bedankt voor de moeite!
https://link.marktplaats.nl/m2103976757

Plaats reactie