Dat kan ik wel uitsluiten.ColumsbusMJ schreef: ↑26 nov 2023 19:05Misschien is de humor van een linkse cabaretier te ingewikkeld voor je?;)
Blijft over dat ze gewoon niet leuk zijn.
Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Dat kan ik wel uitsluiten.ColumsbusMJ schreef: ↑26 nov 2023 19:05Misschien is de humor van een linkse cabaretier te ingewikkeld voor je?;)
Als je dan zo nodig 28 miljard wil kapot slaan, had het aan bv aan India gegeven om een paar oude koken centrales te “vergroenen” had je 100x beter rendement gehad voor het milieu.Symen schreef: ↑26 nov 2023 18:45
Met dat kleine beetje geef je wel een statement af om draagvlak te creëren. En dat niet alles even soepel verloopt en fouten worden gemaakt hier en daar gebeurt nu eenmaal met grote transities. En dat zijn vaak leermomenten. Je ziet nu dat er afgelopen jaren sprongen worden gemaakt in technologische ontwikkelingen voor meer duurzamere producten zoals accu's. Dat is mede te danken aan financiële middelen uit klimaatfondsen. En minder verontreiniging in de lucht drukt uiteindelijk ook weer een beetje de zorgkosten.
hopjes schreef: ↑26 nov 2023 15:38 We zijn nu 4 dagen verder.
Online, op tv en in de krant lees ik veel over hoe fout de pvv wel niet is. Sociaal, progressief en intellectueel Nederland weet haarfijn te benoemen wat er mis is aan de pvv, Geert Wilders, programma pvv en verleden van pvv.
Ik mis een beetje het gegeven dat we in een democratie leven en dat blijkbaar veel stemmers kozen voor de pvv. Ondanks hun minimale campagne.
Sterker nog, ik heb anti-democratie demonstraties gezien vanuit een bepaalde hoek.
Ik denk dat als er nu nogmaals verkiezingen zouden zijn dat de pvv nog meer zetels gaat behalen. Omdat de afgehaakte pvv stemmers van 2021 (10%) er waarschijnlijk geen problemen mee hebben om nogmaals op te stemmen. Plus de teleurgestelde vvd-stemmers die waarschijnlijk pro-pvv regering zijn.
Ik hoor weinig pvv stemmers die spijt hebben, nul om precies te zijn.
Misschien is het verstandiger van sociaal, progressief, intellectueel en groen Nederland om te proberen die foute kiezer over te halen en voor een andere partij te kiezen. Waarom is overigens d66 en volt kleiner geworden? Blijkbaar leeft er toch een ander sentiment in de maatschappij en die word ergens door gevoed.
Was een flauwe grap, zal een volgende keer beter mijn best doen.Lcsmet schreef: ↑26 nov 2023 19:42Daar komt de linkse beterweter naar boven.ColumsbusMJ schreef: ↑26 nov 2023 19:05Misschien is de humor van een linkse cabaretier te ingewikkeld voor je?;)
(zonder emoticon)
Ja! En het antwoord is angstwekkend. Als we vanaf vandaag alle luchtvervuiling zouden weten te stoppen dan zou de instraling van de zon zó intens worden dat het klimaat helemaal in de war raakt.Een selectieve benadering die je hier benoemd. Weet je ook de verblijftijd van Co2 in de atmosfeer? En wat is de impact op oceaan. Wat veroorzaakt dit broeikasgas hier en elders? Hier is vast antwoord op te geven.