Visma|Lease a bike (voorheen Team Jumbo Visma, Team LottoNL, Belkin pro cycling team, Blanco en Rabobank)
Volgens Wielerflits geen extra investeringen meer om de ploeg rond Evenepoel te versterken.marsman schreef: ↑06 okt 2023 16:05 Megafusie tussen Jumbo-Visma en Soudal Quick-Step van de baan https://www.nu.nl/wielrennen/6284218/me ... -baan.html
Ik lees hier dat Bakala er nog 2025 is. Maar er staat niet of dat ook betekent dat hij geld blijft inbrengen. Ik denk dat de scoop van Wielerflits misschien wel groter werd gebracht dan dat deze samenvoeging ooit is geweest.
Deed die dat vroeger dan wel? Volgens mij is die vooral eigenaar en verzorgde ooit een startkapitaal. Dat die jaarlijks geld toevoegt; geen idee...
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Auch.
My 2cents: Bakala wou in zee met Jumbo voor Evenepoel, die wou geen engagement geven of wou niet gaan OF JV liet het te lang aanslepen - dus trekt Bakala ook de stekker eruit met een duidelijke boodschap dat hij Evenepoel niet meer ondersteunt, lees: contract kan overgekocht worden. En kan dienen om de ploeg tot 2025 te laten draaien.
My 2cents: Bakala wou in zee met Jumbo voor Evenepoel, die wou geen engagement geven of wou niet gaan OF JV liet het te lang aanslepen - dus trekt Bakala ook de stekker eruit met een duidelijke boodschap dat hij Evenepoel niet meer ondersteunt, lees: contract kan overgekocht worden. En kan dienen om de ploeg tot 2025 te laten draaien.
Laatst gewijzigd door Pelep op 06 okt 2023 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar PON springt in het gat van JUMBO.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Daar lijkt het nu op ja.
Bizar dat er geen andere internationale aantrekkelijke sponsordeal te vinden is.
Ik ben nog wel benieuwd waar RE nu volgend jaar opduikt: QS of toch functie elders?
Bizar dat er geen andere internationale aantrekkelijke sponsordeal te vinden is.
Ik ben nog wel benieuwd waar RE nu volgend jaar opduikt: QS of toch functie elders?
Less is bore
Denk dat ze toch duidelijk gemaakt hebben dat hij mits een afkoopsom kan vertrekken, of hij staat stil tot 2025.daniel1975 schreef: ↑06 okt 2023 18:31 Ik ben nog wel benieuwd waar RE nu volgend jaar opduikt: QS of toch functie elders?
Als papa Evenepoel idd achter de rug van Patlev naar Bakala is geweest...dan is het ook logisch dat die het er volledig mee gehad heeft. En Bakala na het JV debacle zal enkel de rit willen uitzitten tot 2025 zonder verder te investeren.