Uw mening gevraagd!
Beste wielrenners,
Ik ben een student aan de NHTV, studeer toerisme en zit inmiddels in mijn laatste jaar. Ik doe mijn afstudeeronderzoek voor KlimExperience, een bedrijf dat sportieve fietsreizen(wielrenreizen)aanbiedt.
Mijn onderzoek gaat over het gebruik van social media en de digitale nieuwsbrief onder wielrenners. U zou mij erg helpen door deze enquête in te vullen die ongeveer 10 minuten van uw tijd zal vragen. Tevens maakt u kans op één van de vijf Gaastra reistassen t.w.v. 129,-
De enquête staat online en u kunt hem starten door op deze link te klikken:
www.thesistools.com/web/?id=184346
Alvast bedankt!
Mvg, Maurits Alberda
P.s heeft u nog vrienden of kennissen die ook als hobby wielrennen dan zou u mij ook erg helpen om de link van de enquête naar hun te sturen!
Ik ben een student aan de NHTV, studeer toerisme en zit inmiddels in mijn laatste jaar. Ik doe mijn afstudeeronderzoek voor KlimExperience, een bedrijf dat sportieve fietsreizen(wielrenreizen)aanbiedt.
Mijn onderzoek gaat over het gebruik van social media en de digitale nieuwsbrief onder wielrenners. U zou mij erg helpen door deze enquête in te vullen die ongeveer 10 minuten van uw tijd zal vragen. Tevens maakt u kans op één van de vijf Gaastra reistassen t.w.v. 129,-
De enquête staat online en u kunt hem starten door op deze link te klikken:
www.thesistools.com/web/?id=184346
Alvast bedankt!
Mvg, Maurits Alberda
P.s heeft u nog vrienden of kennissen die ook als hobby wielrennen dan zou u mij ook erg helpen om de link van de enquête naar hun te sturen!
-
remmiedepemmie
- Forum-lid
Ingevuld, maar ik ben niet kapot van de kwaliteit. Ik heb wel vijf keer moeten invullen welke social media ik niet gebruik. Verder weer vragen waar je je antwoord niet kwijt kunt.
Maurits lees eerst het onderstaand topic maar een door.
http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=27236
http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=27236
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
Beste Peterj,
Dat topic had ik inderdaad gelezen toen ik mij ging verdiepen in social media.
Maar dat staat natuurlijk los van mijn eigen onderzoek welke nodig is voor mijn studie.
Voor de wielrenners die tot nu toe al mijn enquête hebben ingevuld, bedankt!
Dat topic had ik inderdaad gelezen toen ik mij ging verdiepen in social media.
Maar dat staat natuurlijk los van mijn eigen onderzoek welke nodig is voor mijn studie.
Voor de wielrenners die tot nu toe al mijn enquête hebben ingevuld, bedankt!
-
marcvmegroot
- Forum-lid
ingevuld.
Succes met je studie
Succes met je studie
people are strange when you\'re a stranger
Vergeet iig niet je socio demografische kenmerken te wegen op de kenmerken van je doelgroep. Op deze manier (werving via internet zonder selectie) zijn de resultaten nog niet representatief.
Over mijn fiets mogen ze lullen, zolang ze maar niet over mijn lul fietsen.