Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Ervaringen Leisure World Dronten

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16124
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 08 sep 2023 19:48

daniel1975 schreef: 08 sep 2023 19:10 Ik heb in mijn leven heel wat fietsenwinkels gezien, maar zo’n absurde hoeveelheid Pinarello’s heb ik nog nooit gezien.
Waarschijnlijk dinsdag krijg ik offerte voor een Prince.....
Daniel, ik "lees" je al heel wat jaren op dit forum.
En telkens het over Pinarello, behalve als de prijs ter sprake komt, gaat wordt je bijna lyrisch.
Hopelijk valt de offerte een beetje mee.
Succes.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Reilhan
Forum-lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 16 jan 2023 17:26

Reilhan 08 sep 2023 20:11

@Daniel1975, dat had ik dus ook… Kwam voor de Rowtag, maar r stonden idd in totaal zo’n 50(?) Van Nicholas fietsen (ik denk van elk type 10). Ongekend.

Als de offerte je bevalt, zou ik r zeker zaken doen.

Overigens is t voor mij 100km rijden. Na de aankoop, opmeting, ophalen en omzetting van t stuur ben ik r niet meer geweest.

Voor onderhoud is t voor mij te ver. Dichterbij dan zeker!

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 38123
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 08 sep 2023 20:31

Lcsmet schreef: 08 sep 2023 19:48
daniel1975 schreef: 08 sep 2023 19:10 Ik heb in mijn leven heel wat fietsenwinkels gezien, maar zo’n absurde hoeveelheid Pinarello’s heb ik nog nooit gezien.
Waarschijnlijk dinsdag krijg ik offerte voor een Prince.....
Daniel, ik "lees" je al heel wat jaren op dit forum.
En telkens het over Pinarello, behalve als de prijs ter sprake komt, gaat wordt je bijna lyrisch.
Hopelijk valt de offerte een beetje mee.
Succes.
Wordt ook zeker geen Dogma F haha. Net zo overpriced als alle fietsen in die range.
F12 en Prince zijn allebei overjarig.
Monteur was ook heel realistisch; die nieuwe F5/7/9 zijn echt veel te duur tov de uitgaande modellen. Dus hoop aan einde van wegseizoen met overjarig model een nette prijs te krijgen. Richtlijn hebben we al besproken.
Less is bore

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 38123
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 24 sep 2023 14:45

havana schreef: 07 sep 2023 08:14 Klinkt als een seksboerderij...
Ik hoop dat dit pleziertje langer duurt :mrgreen:

Tis een F12 geworden met 105di2, mijn Zipp 303 Firecrests en voor nu de MOST alu stuur+pen combi.
Eerst even juiste zit vinden en dan komt er wel een mooi stuur.

Fiets erg netjes opgebouwd door Jasper, heb ik vaak minder gezien. Eigenaar LeisureWorld was beetje stellig tav fietshouding op de fiets, maar dat zet ik zelf wel goed de komende weken. Ik zit graag relatief ietsje naar voren tov bracket, durf ik na >25jr ervaring wel iets over te roepen ;-)
Twijfel alleen nog of de stuurpen 10mm langer mag zijn, zit mag iets gestrekter/sportiever. Even kijken of ik via post ofzo even andere pen kan proberen.

Alles bij elkaar prima tent. Als je een Pina zoekt zeker een aanrader (enorme hoeveel frames op voorraad), volgend jaar ook Scott. Benieuwd of er dan ook zo’n mega voorraad staat.
Less is bore

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5469
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 24 sep 2023 16:40

daniel1975 schreef: 24 sep 2023 14:45
havana schreef: 07 sep 2023 08:14 Klinkt als een seksboerderij...
Ik hoop dat dit pleziertje langer duurt :mrgreen:

Tis een F12 geworden met 105di2, mijn Zipp 303 Firecrests en voor nu de MOST alu stuur+pen combi.
Eerst even juiste zit vinden en dan komt er wel een mooi stuur.

Fiets erg netjes opgebouwd door Jasper, heb ik vaak minder gezien. Eigenaar LeisureWorld was beetje stellig tav fietshouding op de fiets, maar dat zet ik zelf wel goed de komende weken. Ik zit graag relatief ietsje naar voren tov bracket, durf ik na >25jr ervaring wel iets over te roepen ;-)
Twijfel alleen nog of de stuurpen 10mm langer mag zijn, zit mag iets gestrekter/sportiever. Even kijken of ik via post ofzo even andere pen kan proberen.

Alles bij elkaar prima tent. Als je een Pina zoekt zeker een aanrader (enorme hoeveel frames op voorraad), volgend jaar ook Scott. Benieuwd of er dan ook zo’n mega voorraad staat.
Foto please!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Plaats reactie