Aero stuur (voor een canyon)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooi stuurtje. Zou ook prima op mijn Pina passen, want is compatibel met kabel volledig binnendoor.
Van mij mag je eigen hobbywerk gewoon gepost worden hoor
Van mij mag je eigen hobbywerk gewoon gepost worden hoor

I wanna feel sunlight on my face
- daniel1975
- Forum-lid HC
By the way, waar gekocht? Bij Wiggle?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Zou je op je Pina niet een stuur van een merk met iets meer "emotie/traditie" plaatsen.daniel1975 schreef: ↑29 sep 2023 18:43 Mooi stuurtje. Zou ook prima op mijn Pina passen, .....
Van mij mag je eigen hobbywerk gewoon gepost worden hoor![]()
En hobbywerk kan anderen enkel inspireren, plaatsen dus.

I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Stuur heb ik liefst gewoon zwart zonder logo’s. Black Inc zou kunnen, maar die prutsers schrijven iets anders dan de productfotos laten zien en reageren niet op vragen.
Vision veel te drukke logo’s, Deda Superzero zou ook kunnen.
Vision veel te drukke logo’s, Deda Superzero zou ook kunnen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Je hebt nu een Pina gekocht, dan zou ik nog even wachten op een aanbieding van een Aeroflux stuur of nog even "denken" en dan, wat doe ik, een nieuw hemd of een Aeroflux.daniel1975 schreef: ↑30 sep 2023 07:49 ........
3T heeft niet veel sturen met een gat bij de stuurpenklemming. Weet al precies welke sturen dat wel hebbenAeroflux is mooi, maar minimaal €296.

I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Zoals beloofd, de foto's!
Heb er ondertussen ook meermaals mee gereden (niet gekoerst helaas). En ik ben er heel blij mee. Hij is flink smaller (38 vs 42mm) dan ik had, en je contactpunt is nog wat lager omdat het natuurlijk geen bolling heeft. Maar na een uurtje was ik gewend. De aero (de Gendt) positie is nu veel prettiger. Bovendien stuurt het lekkerder. Ik heb het gevoel dat ik de bocht nog veel meer 'voel' dan bij mijn vorige Alu stuur.
Bekabeling is wel een werkje dat ik heb uitbesteed, de FM was er een uur mee kwijt, had mij vast 3 uur gekost. Dus die kosten moet je wel even meenemen in de kostenplaatje.
Heb er ondertussen ook meermaals mee gereden (niet gekoerst helaas). En ik ben er heel blij mee. Hij is flink smaller (38 vs 42mm) dan ik had, en je contactpunt is nog wat lager omdat het natuurlijk geen bolling heeft. Maar na een uurtje was ik gewend. De aero (de Gendt) positie is nu veel prettiger. Bovendien stuurt het lekkerder. Ik heb het gevoel dat ik de bocht nog veel meer 'voel' dan bij mijn vorige Alu stuur.
Bekabeling is wel een werkje dat ik heb uitbesteed, de FM was er een uur mee kwijt, had mij vast 3 uur gekost. Dus die kosten moet je wel even meenemen in de kostenplaatje.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Netjes!
Ik zit al tijdje te wachten op mijn pakje van CRC, maar nog niks. Besteld 2-10, verzonden 3-10, t&t staat al dagen lang op "In delivery country".
Ik zit al tijdje te wachten op mijn pakje van CRC, maar nog niks. Besteld 2-10, verzonden 3-10, t&t staat al dagen lang op "In delivery country".