Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Glimlach van de dag

Gebruikersavatar
yorickdix
Forum-lid
Berichten: 257
Lid geworden op: 03 jun 2013 13:22

Gebruikersavatar yorickdix 18 sep 2023 11:41

ik fietste vrijdagavond om een uur of 22:00 door de omgeving van Leiden en op een fietspad haalde ik een viertal bierdrinkende jongens bij, ook op de fiets. de achterste hoorde me al aankomen (door m'n vrijloop) voordat ik iets kon vragen of bellen, en waarschuwde de anderen dat er iemand voorbij wilde. de voorste werd nog extra gemaand "hee joh, ga nou opzij"

geen opmerkingen, geen weerstand, geen sneren, gewoon vriendelijk

en verderop stond ik even stil om m'n navigatie in te stellen en stopte er een groepje meiden om te vragen "gaat het wel mijnheer?"
misschien toch maar 's een leesbril meenemen als ik ga fietsen :-)

Robber77
Forum-lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 21 apr 2019 13:47

Robber77 18 sep 2023 12:46

yorickdix schreef: 28 aug 2023 10:35 gisteren werd ik ingesloten door het onweer, midden in het mooie nergens in de buurt van Scheemda, Groningen.
aangebeld bij een huisje en, geen probleem, kom maar schuilen.
kreeg nog wat te drinken aangeboden en kon zo lang blijven als nodig. erg aardige mensen.
De haven in Scheemda ken ik wel en De bouwte in Midwolda nog beter haha.

leon1
Forum-lid
Berichten: 3033
Lid geworden op: 12 dec 2008 22:25

leon1 18 sep 2023 12:47

Ik kreeg net een glimlach van de foto's die ik van mijn zoon doorgestuurd krijg. Hij heeft zojuist de Großglockner beklommen op de racefiets. Vanuit Fusch naar het Fuscher Törl. Of eigenlijk is hij vanuit Saalfelden vertrokken vanmorgen. Hij stuurde ook een filmpje van de wind. Waait echt behoorlijk! Hij is ondertussen weer beneden met stinkende remmen zoals hij zelf zegt. :lol:
Ride bikes, not tanks!

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 18 sep 2023 17:59

Gaaf. Ook gaaf dat je trots bent.
Was mijn eerste col maar ik kreeg op mn kloten :-(
Is daar in deze tijd van het jaar schitterend want in de regel isvget dasr in september goed weer en weinig toeristen.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37704
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 18 sep 2023 18:18

yorickdix schreef: 18 sep 2023 11:41 en verderop stond ik even stil om m'n navigatie in te stellen en stopte er een groepje meiden om te vragen "gaat het wel mijnheer?"
misschien toch maar 's een leesbril meenemen als ik ga fietsen :-)
Meestal zou je blij zijn als een groep meiden voor je stopt, maar nu wordt het wel wat dubbel ;-)
Less is bore

Mehekachtohapi
Forum-lid
Berichten: 643
Lid geworden op: 17 nov 2020 11:26

Mehekachtohapi 18 sep 2023 19:29

Yorick is wel gewend aan wat vrouwen om hem heen :mrgreen:

Gebruikersavatar
yorickdix
Forum-lid
Berichten: 257
Lid geworden op: 03 jun 2013 13:22

Gebruikersavatar yorickdix 19 sep 2023 09:24

ik wordt hier gestalkt door de schroefjesman uit Haarlem-Noord, dat zorgt ook weer voor mijn glimlach van deze dag :lol:

mijn antwoord aan de meiden was trouwens heel blij: "het gaat super goed :D "
Laatst gewijzigd door yorickdix op 19 sep 2023 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
ophetkantje
Forum-lid
Berichten: 2201
Lid geworden op: 06 jan 2011 09:05

Gebruikersavatar ophetkantje 19 sep 2023 09:44

Gisterenmiddag, werk-woon, het werd gewoon donker, onderweg, tandje erbij en proberen de bui voor te blijven. Kom droog thuis. Stap de schuur in om mijn fiets weg te zetten en op het moment dat ik naar binnen stap; wolbreuk! Toch even een glimlach dat het gelukt was droog thuis te komen. Eerste keer denk ik dat ik kon lachen met regen.
Ach, ik zeg ook maar wat

leon1
Forum-lid
Berichten: 3033
Lid geworden op: 12 dec 2008 22:25

leon1 19 sep 2023 10:40

Gastheerg schreef: 18 sep 2023 17:59 Gaaf. Ook gaaf dat je trots bent.
Was mijn eerste col maar ik kreeg op mn kloten :-(
Is daar in deze tijd van het jaar schitterend want in de regel isvget dasr in september goed weer en weinig toeristen.
Hij zei dat ie wel veel sportwagens had gezien. Dus dat is wel leuk natuurlijk. Uiteindelijk heeft hij een rondje gemaakt van 95km. Hij vroeg nog: ben je ok als ik deze ga doen. Met het oog op volgende week als ik bij hem ben. We gaan in principe naar Italie om te fietsen maar als het daar slecht weer is blijven we in Oostenrijk en dan stond de Großglockner ook op het programma om samen te doen. Dus ik zeg, nee ga lekker, ergste wat je kan overkomen is dat je 'm volgende week nog een keer gaat doen :mrgreen: Maar de weersvoorspellingen voor Italie zijn prima. Dus geen 2x Großglockner in twee weken :lol:
Ride bikes, not tanks!

Mehekachtohapi
Forum-lid
Berichten: 643
Lid geworden op: 17 nov 2020 11:26

Mehekachtohapi 19 sep 2023 10:44

yorickdix schreef: 19 sep 2023 09:24 ik wordt hier gestalkt door de schroefjesman uit Haarlem-Noord, dat zorgt ook weer voor mijn glimlach van deze dag :lol:

mijn antwoord aan de meiden was trouwens heel blij: "het gaat super goed :D "
ik ook van jou :winkthumb:

Mehekachtohapi
Forum-lid
Berichten: 643
Lid geworden op: 17 nov 2020 11:26

Mehekachtohapi 19 sep 2023 10:45

leon1 schreef: 19 sep 2023 10:40
Gastheerg schreef: 18 sep 2023 17:59 Gaaf. Ook gaaf dat je trots bent.
Was mijn eerste col maar ik kreeg op mn kloten :-(
Is daar in deze tijd van het jaar schitterend want in de regel isvget dasr in september goed weer en weinig toeristen.
Hij zei dat ie wel veel sportwagens had gezien. Dus dat is wel leuk natuurlijk. Uiteindelijk heeft hij een rondje gemaakt van 95km. Hij vroeg nog: ben je ok als ik deze ga doen. Met het oog op volgende week als ik bij hem ben. We gaan in principe naar Italie om te fietsen maar als het daar slecht weer is blijven we in Oostenrijk en dan stond de Großglockner ook op het programma om samen te doen. Dus ik zeg, nee ga lekker, ergste wat je kan overkomen is dat je 'm volgende week nog een keer gaat doen :mrgreen: Maar de weersvoorspellingen voor Italie zijn prima. Dus geen 2x Großglockner in twee weken :lol:
Stoer hoor!

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4523
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 19 sep 2023 10:58

ophetkantje schreef: 19 sep 2023 09:44 Gisterenmiddag, werk-woon, het werd gewoon donker, onderweg, tandje erbij en proberen de bui voor te blijven. Kom droog thuis. Stap de schuur in om mijn fiets weg te zetten en op het moment dat ik naar binnen stap; wolbreuk! Toch even een glimlach dat het gelukt was droog thuis te komen. Eerste keer denk ik dat ik kon lachen met regen.
... maar wel compleet doorweekt van het zweet...? ;-)

Plaats reactie