Evenepoel ook niet.Enzzo schreef: ↑05 aug 2023 20:30 Als Pogacar in de voorste gelederen zit terwijl Evenepoel zijn onvermijdelijke aanval plaatst zal hij zeker meegaan denk ik (Pogacar dus)
De grote uitdaging is om telkens maar weer voorin te zitten op dit parcours. Ik vermoed dat de beste stuurmannen hier het voordeel gaan hebben. Pogacar reken ik daar niet toe.
WK Glasgow 2023
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Enzzo
- Forum-lid HC
- Berichten: 8406
- Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
- Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie
Nee inderdaad! Het zijn de echte stuurmannen die op een parcours als dit ook nog weten te recupereren omdat ze die veldrijders ervaring hebben…
Dus ja: MvdP en WvA!!
Hopelijk zit de laatste niet te veel gevangenen in de teamstrategie!!
Dus ja: MvdP en WvA!!
Hopelijk zit de laatste niet te veel gevangenen in de teamstrategie!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 38298
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Vraag: wat is nu de zin/nit van de derney bij de keirin? Dat is toch een zinloos element?
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
- Berichten: 8406
- Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
- Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie
Ach ja : ken je klassiekers! “Vroeger” was dat nog een heel relevant onderdeel in het baanwielrennen.
Maar inderdaad tegenwoordig met al die nieuwe disciplines een beetje nostalgie geworden.
Maar inderdaad tegenwoordig met al die nieuwe disciplines een beetje nostalgie geworden.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 38298
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Das geen antwoord ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Waarom zit er een derney in de baan? Die is vertrokken voor er überhaupt iets gedaan wordt qua wedstrijd.
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Waarom zit er een derney in de baan? Die is vertrokken voor er überhaupt iets gedaan wordt qua wedstrijd.
Less is bore
Traditie die bij het onderdeel hoort. Op zich kan er al volop positiestrijd plaatsvinden in de rondes achter de derny.daniel1975 schreef: ↑05 aug 2023 21:17 Das geen antwoord
Waarom zit er een derney in de baan? Die is vertrokken voor er überhaupt iets gedaan wordt qua wedstrijd.
(zelf regelmatig keirins voorgereden op derny (of fiets) op de oude baan in Apeldoorn)
Niet zijken maar reiden !
- Enzzo
- Forum-lid HC
- Berichten: 8406
- Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
- Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie
Inderdaad: traditie! En even opwarmen op volle snelheid.
Maar inderdaad het is meer nostalgie dan iets anders
Maar inderdaad het is meer nostalgie dan iets anders
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
- Berichten: 8406
- Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
- Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie
Het is te hopen dat de ‘wolf pack’ niet aan de haal gaat met de winst! Ze zien er nochtans gevaarlijk uit….
https://nos.nl/l/2485178
https://nos.nl/l/2485178
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Als ze alles altijd winnen wordt het vervelend.....maar het is toch ook gewoon leuk om je af en toe te meten met de 'echte' jongens.NuitKor schreef: ↑05 aug 2023 16:39Het nadeel daarvan is dat je eigenlijk niet meer met gelijke wapens strijdt. Nu is dat eigenlijk nog nooit zo geweest, maar een prof heeft altijd perfect kunnen trainen (met of zonder doping) en dat neem je ook mee als je geen prof meer bent. Bovendien hoeven die lui niet (of nauwelijks) nog te werken, dus kunnen op de oude dag nog super veel uren maken. Het is juist leuk bij Granfondo's dat je tegen mensen rijdt die een beetje dezelfde omstandigheden hebben. Dus gewoon fulltime werken en talentloos en dan met wat vrije uurtjes proberen optimaal te trainen. Ach ik weet het, nu zijn er ook genoeg granfondo rijders die amper werken, maar goed dan heb ik nog iig de ilussie dat iedereen in dezelfde situatie zit haharaven14 schreef: ↑05 aug 2023 16:17Dat is ook bij het gravelen aan het gebeuren. Peter Sagan zal er ook wel aan beginnen, met dank aan Specialized. Ook mijn neefje, die dit jaar gaat stoppen als prof, heeft al een sponsorcontract binnen om zijn intrede in het gravelcircuit te maken. Kan ie achter Boswell, Ten Dam, Bakelants etc gaan jagen. In dat wereldje kunnen ze nog wel een cent bijverdienen.
Zelf ooit tegen een team 'gepensioneerden' moeten hockeyen.
Die hadden 6 Olympische gouden medailles rondlopen en bij elkaar meer dan duizend interlands. Om over die 2 maal tot beste hockeyer van de wereld uitgeroepen pipo maar te zwijgen.
Anyway....we hebben 4-1 voorgestaan. Einduitslag gaan we het verder niet over hebben, maar was echt een van de leukste en meest memorabele wedstrijden die ik ooit gespeeld heb.
Stel, mathieu en remco raken lnder hun beiden voorop met nog 20 kms te gaan. Wout of philipsen volgen in een eerste volgend groepje. Wat doet remco denk je en wat beslist de belgische bondscoach? En als remco niet mag meerijden gaat hij daar akkoord mee gaan? Met wout en mathieu voorop zie ik het probleem niet.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. ![👻](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f47b.svg)
![😳](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f633.svg)
![🤬](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f92c.svg)