Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Hamstring pijn, bike-fit?

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8421
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 30 jul 2023 14:21

Als het toch om je lichaam gaat, laat je het niet afhangen van wat je terug krijgt? Volgens mij valt je aanvullende verzekering niet onder het eigen risico. (Hoeveel heb je in een jaar aan die aanvullende verzekering betaald?)

ColumsbusMJ
Forum-lid
Berichten: 994
Lid geworden op: 22 dec 2022 17:36

ColumsbusMJ 30 jul 2023 17:33

Ik heb aanvullend goed, volgens mij zijn dat alleen een aantal fysiosessies erbij verzekerd. Ik heb niet heel veel pijntjes gekend tijdens het fietsen, het was voor mij voornamelijk een manier om te ontdekken of ik goed op de fiets zat. Voor een ander bepalen of 235 euro het waard is, vind ik niet aan mij. Als je net als ik 200 euro terugkrijgt, lijkt het mij een goede deal. Ik denk dat de bikefitter namelijk wel wat zinnigs kan zeggen over de houding op de fiets en wat dit doet met de hamstring. Het zadel wat verlagen is uiteraard een goedkopere oplossing. Wat de TS met alle adviezen doet is aan hem/haarzelf.

Maikie
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 14 jul 2023 19:04

Maikie 02 aug 2023 13:19

Ik heb een hele goede ervaring met https://bestbikeadvice.com/, heb 17,50 betaald, dan kun je zo nu en dan nog eens een beetje maten wijzigen e.d. om te kijken wat het doet. Uiteraard is dit niet hetzelfde als een echte bikefit maar je komt er wel een heel eind mee in de goede richting.

Plaats reactie