Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
i-mac
Interessante tip.DDX schreef: ↑28 jul 2023 13:41 Nee komen ze niet, ik heb zelfde spatborden en voorkant voorzien van :
https://rawmudflap.uk/
Edit : ik zou alleen voorraan een installeren. Die achteraan heb ik niet echt nodig. Althans, dat idee heb ik toch. Vooraan dan weer wel.
-
i-mac
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/07/28 ... -al-bijna/
Het werk van deze an kwam aan bod in een wieleruitzending op Sporza. Sindsdien willen alle kranten weten of het weer nog zal veranderen. Wordt vervolgd ...
Vanaf 18 augustus mogen we ons aan beter weer verwachten.
Het werk van deze an kwam aan bod in een wieleruitzending op Sporza. Sindsdien willen alle kranten weten of het weer nog zal veranderen. Wordt vervolgd ...
Vanaf 18 augustus mogen we ons aan beter weer verwachten.
-
hayes
Ik had gepland om voor de herfst spatborden te installeren.
Ik heb het maar een maand of twee vervroegd...
Volgende week iedere dag 100% kans op regen.

Vandaag 100 km gepland. Het is bij 70 gebleven. 5 Bft wind die op de een of andere manier leek mee te draaien, 18 graden en twee buien over me heen. .
Ik had al snel m'n route verlaten en geïmproviseerd.
Na twee weken heerlijk fietsen in Frankrijk, is het echt wennen.
Ik heb het maar een maand of twee vervroegd...
Volgende week iedere dag 100% kans op regen.

Vandaag 100 km gepland. Het is bij 70 gebleven. 5 Bft wind die op de een of andere manier leek mee te draaien, 18 graden en twee buien over me heen. .
Ik had al snel m'n route verlaten en geïmproviseerd.
Na twee weken heerlijk fietsen in Frankrijk, is het echt wennen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
We zouden toch een van de warmste, droogste zomers ooit krijgen?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Die heb je toch ook, waar je nu zit? Of is de vakantie al voorbij?daniel1975 schreef: ↑30 jul 2023 15:59 We zouden toch een van de warmste, droogste zomers ooit krijgen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat maakt mijn vakantie uit?
In NL is het gewoon uien-weer, tegen alle alarmisten in.
Ik ben zeker geen klimaatontkenner, maar dat alarmistische gehuil komt wel mijn keel uit. Geen mens kan een maand vooruit het weer voorspellen.
In NL is het gewoon uien-weer, tegen alle alarmisten in.
Ik ben zeker geen klimaatontkenner, maar dat alarmistische gehuil komt wel mijn keel uit. Geen mens kan een maand vooruit het weer voorspellen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Het heeft in ieder geval een boost gegeven aan de airco-verkoop… zodat we in ieder geval de voorspelde klimaatverandering bespoedigen.daniel1975 schreef: ↑30 jul 2023 15:59 We zouden toch een van de warmste, droogste zomers ooit krijgen?
Dat laatste dus, maar er wordt iedere keer weer ingetrapt. Voor een heel groot deel in de wereld klopt het wel.daniel1975 schreef: ↑30 jul 2023 16:07 Wat maakt mijn vakantie uit?
Geen mens kan een maand vooruit het weer voorspellen.
Wel binnen de lijntjes kleuren Daniël,….daniel1975 schreef: ↑30 jul 2023 15:59 We zouden toch een van de warmste, droogste zomers ooit krijgen?