Het grote domme vragen topic
Het gebeurd dat ik de avond voor mijn fietstocht de bidons + sportdrank al klaar zet in de frigo maar dan uiteindelijk niet die dag maar de dag erna ga fietsen. Wordt zoiets snel slecht of blijft dit enkele dagen houdbaar? 
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
- thestudent
- Forum-lid HC
Haha ik trok laatst onverhoopt het mondstuk van mijn bidon af en was toch onaangenaam verrast wat zich daar aan biologische prut genesteld had!
Maar een dag of 2 lukt prima lijkt me. Helemaal steriel is het nooit, hoeft ook niet.
Maar een dag of 2 lukt prima lijkt me. Helemaal steriel is het nooit, hoeft ook niet.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Niks infietsen, mijn crankstel (zonder ketting) draait ongeveer 8 à 10 keer rond als ik hem een zwiep geef, dus . . . .
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Ik ben aan het sausen ( schilderen ) in mijn zoon z’n huis. Nu heb ik keramische lagers geplaatst in de verfrollers van Ceramic speed. Ik merk dat het schilderen een stuk sneller gaat, en ook beter streeploos.
Wellicht een tip voor de klussers hier, het is echt het geld waard. Hoeveel sneller weet ik nog niet, maar een snelheids meter voor de verfrol houder is onderweg.
Hebben jullie nog tips voor een powermeter, voor een kwast want meten is weten ?!
Wellicht een tip voor de klussers hier, het is echt het geld waard. Hoeveel sneller weet ik nog niet, maar een snelheids meter voor de verfrol houder is onderweg.
Hebben jullie nog tips voor een powermeter, voor een kwast want meten is weten ?!
Laatst gewijzigd door rene op 27 jul 2023 09:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
- CampaYolo
- Forum-lid
Al aan ovale rollers gedacht?rene schreef: ↑26 jul 2023 20:03 Ik ben aan het sausen ( schilderen ) in mijn zoon z’n huis. Nu heb ik keramische lagers geplaatst in de verfrollers van Ceramic speed. Ik merk dat het schilderen een stuk sneller gaat, en ook beter streeploos.
Die zijn namelijk aërodynamischer dan ronde.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
-
scottpch
- Forum-lid HC
rene schreef: ↑26 jul 2023 20:03 Ik ben aan het sausen ( schilderen ) in mijn zoon z’n huis. Nu heb ik keramische lagers geplaatst in de verfrollers van Ceramic speed. Ik merk dat het schilderen een stuk sneller gaat, en ook beter streeploos.