Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
- daniel1975
- Forum-lid HC

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Het was gisteren toch flink wat onweer en er kwam flinke bak water naar beneden (leek wel even avond rond 5 uur 's middags)
En wind stak ook ff flink op.
Er bestond ook kans op grote hagel.
Code oranje prima toch, pas op/hou rekening ?
Dus wil je dan iedereen op het strand hebben, beter even waarschuwen dat het gevaarlijk kan worden.
Ik ben wat eerder naar huis gegaan gisteren, weinig zin om in de open polder midden een een flinke onweersbui te zitten.
Uiteindelijk vlak bij huis toch flink nat geregend. (en paar flinke donders te horen)
En wind stak ook ff flink op.
Er bestond ook kans op grote hagel.
Code oranje prima toch, pas op/hou rekening ?
Dus wil je dan iedereen op het strand hebben, beter even waarschuwen dat het gevaarlijk kan worden.
Ik ben wat eerder naar huis gegaan gisteren, weinig zin om in de open polder midden een een flinke onweersbui te zitten.
Uiteindelijk vlak bij huis toch flink nat geregend. (en paar flinke donders te horen)
Dinsdag was het hier echt bar, veel onweer, hoosbuien, en ik was effe druk op mijn werk dus toen ik wilde vertrekken was het al los. Dus gewacht tot 18.30, halverwege was ik nog droog, 300 meter verderop was ik zeikend nat. Fietspaden stonden blank.
@daniel: het neerslagkaartje van de dag ervoor zou een ander beeld moeten geven. Amsterdam enorm veel, mijn collega uit Enschede meldde wat spatjes.
@daniel: het neerslagkaartje van de dag ervoor zou een ander beeld moeten geven. Amsterdam enorm veel, mijn collega uit Enschede meldde wat spatjes.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lijkt erop dat het een dynamische link is. Gisteren stond er namelijk nog het goede plaatje.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Fietsgenieter
- Forum-lid
Het is dan ook een verwachting en geen voorspelling. De weermensen zagen de regen van dinsdag en vandaag al een week aankomen. Alleen was het dinsdag minder heftig en vandaag 50km meer naar het westen. Ik vind het nog steeds een puike prestatie, die moderne technieken en methodes.
Buienradar voorspelt nog wel wat regen aan het einde van de middag https://www.buienradar.nl/nederland/nee ... adar/8uurs.
Misschien daarom de waarschuwing?
Time is on my site.
-
Fietsgenieter
- Forum-lid
Maar een keertje een dag met regen en geen zon vind ik eigenlijk wel lekker. Spoelt het stof weg, hooikoorts stukken beter, even het huis weer wat koeler en dag later weer lekker fietsen in de zon. Prima zo