Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Schwalbe One met scheurtjes (& oplossing!)

fietsslak
Forum-lid

Gebruikersavatar fietsslak 12 jun 2023 13:54

In het kader van ‘Positief nieuws’:

Begin dit jaar merkte ik dat mijn voorband (Schwalbe One) in de lengterichting allemaal scheurtjes kreeg, alsof hij sterk uitgedroogd was. Productiedatum was november 2021, dus dat leek me wat al te gortig.
Km-stand ongeveer 1500-2000km.

Toch even mailtje naar Schwalbe gestuurd omdat ik dat nog niet eerder had meegemaakt. Kreeg als antwoord: stuur ze maar op, dan onderzoeken we ze.

Vanmorgen kreeg ik het oordeel: productiefoutje. Er zijn twee nieuwe bandjes onderweg.

Ik vind het goeie service. :winkthumb:
Wilde het toch even melden :-)
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent

Orlok
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Orlok 12 jun 2023 14:08

fietsslak schreef: 12 jun 2023 13:54 In het kader van ‘Positief nieuws’:

Begin dit jaar merkte ik dat mijn voorband (Schwalbe One) in de lengterichting allemaal scheurtjes kreeg, alsof hij sterk uitgedroogd was. Productiedatum was november 2021, dus dat leek me wat al te gortig.
Km-stand ongeveer 1500-2000km.

Toch even mailtje naar Schwalbe gestuurd omdat ik dat nog niet eerder had meegemaakt. Kreeg als antwoord: stuur ze maar op, dan onderzoeken we ze.

Vanmorgen kreeg ik het oordeel: productiefoutje. Er zijn twee nieuwe bandjes onderweg.

Ik vind het goeie service. :winkthumb:
Wilde het toch even melden :-)
Klopt, Schwalbe after sales is top, daar kan geen andere fabrikant aan tippen.! :winkthumb:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Plaats reactie