Ja dat is heel kort door de bocht...... voor jouw waarschijnlijk wel, voor mij ook. Maar voor ruim 2 miljoen mensen + 2 miljoen alcohol verslaafden niet, zit je toch op ruim een kwart van de bevolking.razenderoeland schreef: ↑07 jun 2023 08:58Denk ik heel kort door de bocht als ik stel dat drugs totaal niet nodig zijn om een beetje lol te hebben?1094 schreef: ↑07 jun 2023 06:47Dat is wel heel kort door de bochtErnie C. schreef: ↑06 jun 2023 21:52 Omdat outgaan een normaal onderdeel is van de "drugsbeleving". Het ligt er natuurlijk wel aan hoe het gebeurt, maar ik kan me voorstellen dat iemand die zo stoned is als een garnaal dat verkeerd inschat. Drugs wordt doorgaans gebruikt samen met andere drugsgebruikers. Dan hoef je geen goede begeleiding te verwachten imho.
Maargoed ik heb vroeger ook wel een paar keer wat gebruikt, was te tellen op twee handen. En ik denk het halve forum hier wel. Er heerst alleen een soort taboe op, terwijl het wel vaak stoer is te vertellen dat je een halve krat bier op hebt. Ik begrijp dat nooit zo goed.
Vergis je niet hoeveel drugs er wordt gebruikt en vooral ook in "hogere" kringen.
Het zit over de hele bevolking echt niet alleen in de minder begaafden.
En meer dan drie drankjes op een avond is ook gewoon drugs gebruik.