Nee, je wordt genaaid door justitie.Enzzo schreef: ↑05 jun 2023 22:21 Ik ben bang dat ik zelf ook impulsief zou handelen en er achteraan zou gaan. Gelukkig heb ik geen wapens in huis en de vraag is of het juridisch gezien handig is. Maar als je je eigendommen en familie wilt beschermen handel je wellicht niet meer heel rationeel. En begrijpelijk!
Over een week of drie is de uitspraak meen ik. Ben benieuwd…
Wij hadden vroeger een man die in het oogstseizoen vaak bijsprong op de boerderij die hier een serieus probleem mee heeft gehad.
Inbreker 's nachts in huis alleen is dat niet slim bij een voormalig lid korps mariniers. Wat er natuurlijk exact is gebeurd zullen we nooit weten, maar in the end lag die inbreker op de grond met een kapot getrapte knie.
Is een heel verhaal geworden tussen eigen rechter spelen en zelfverdediging.
Die mannen van Reuzegom is heel simpel: die zijn gered door het netwerk van hun ouders. Zulke zware mishandelingen met de dood tot gevolg zonder strafblad veroordelen gaat er bij mij niet in.
Daarnaast, en ik zal nu wel op wat tenen trappen, zijn alle studentenontgroeningen een gebrek aan zelfrespect, fatsoen en eigenwaarde. Ik heb er altijd boven gestaan en zal mijn dochter tzt ook altijd voor houden dat een studentenclub waar je vernederende ontgroeningen moet ondergaan gewoon trieste kliekjes zijn waar je niet bij moet willen horen.