Kan er ook topic komen over "Ik ben klaar over het klagen over wanneer het voorjaar komt". De gemiddelde maximumtemperatuur in juli/augustus in Nederland is ongeveer 23 graden. Het is droog, de zon schijnt en we kunnen kort/kort dragen. Als je meer wilt, moet je naar het zuiden verhuizen.daniel1975 schreef: ↑23 mei 2023 21:32 Kennen jullie die mop van die 22gr (en meer) voor volgende week…..
Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Ik weet niet waar jij woont, maar hier was het vandaag 13 graden. Morgen maar liefst 16 gr., donderdag 15 gr. en vrijdag 14 gr. Lang/lang dus.slugbait schreef: ↑23 mei 2023 21:47Kan er ook topic komen over "Ik ben klaar over het klagen over wanneer het voorjaar komt". De gemiddelde maximumtemperatuur in juli/augustus in Nederland is ongeveer 23 graden. Het is droog, de zon schijnt en we kunnen kort/kort dragen. Als je meer wilt, moet je naar het zuiden verhuizen.daniel1975 schreef: ↑23 mei 2023 21:32 Kennen jullie die mop van die 22gr (en meer) voor volgende week…..
Het voorjaar is veel kouder dan gemiddeld, en dit topic is bedoeld om daarover te klagen. Als je daar last van hebt, dan zou ik vooral wegblijven.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Prima weer voor eind maart!!
Laten we hopen op een eindeloos mooi najaar met 18gr tot eind oktober.
I wanna feel sunlight on my face
- Enzzo
- Forum-lid HC
Vandaag 18 graden en een zonnetje. Wel een frisse noorderwind.
Het weekend 22 tot 24 graden en volle bak zon! Mij hoor je niet klagen ! Zondag een côte de boeuf op de bbq voor 6 personen, heerlijk !
Het weekend 22 tot 24 graden en volle bak zon! Mij hoor je niet klagen ! Zondag een côte de boeuf op de bbq voor 6 personen, heerlijk !
Leave the gun, take the cannoli
Ik draag graag mijn steentje bij
Daniël mag best klagen, maar ik vind 15 graden met een zon die bijna op volle sterkte is heerlijk fietsweer (zelfs op de winderige Groningse vlakte waar ik mijn rondjes draai). Er is echt wel een verschil tussen 15 graden op 1 januari of 15 graden op 24 mei.

Daniël mag best klagen, maar ik vind 15 graden met een zon die bijna op volle sterkte is heerlijk fietsweer (zelfs op de winderige Groningse vlakte waar ik mijn rondjes draai). Er is echt wel een verschil tussen 15 graden op 1 januari of 15 graden op 24 mei.
- ophetkantje
- Forum-lid
Vanmorgen 4 graden, Gisteren middag 15 met een "dikke"koude Noordenwind. Heeft voor mij beide niets met voorjaar en eind mei te maken. Ik verlang echt naar zuid(westen) wind 18 plus en windkracht 2 of minder.
Ach, ik zeg ook maar wat
Heerlijk weer deze ochtend om 06u00 in West-Vlaanderen, zo goed als geen wind, blauwe hemel, temp 5°C. Ben toch maar vertrokken met handschoenen en winteroverschoenen. Koud maar toch kunnen genieten, vooral omdat er eens zo goed als geen wind was, dat is een unicum in mijn streek 

-
- Forum-lid HC
Ik vind het ook niet zo slecht nu. Afgelopen weekend toch twee dagen met de zwembroek in de tuin.
Harde wint, maar dan kunnen de mensen met join hun krachtblokken tenminste buiten doen
Natuurlijk kan het beter wat warmer, maar dat is vooral in huis vanmorgen in de woonkamer 18,5 graden. Maar ik weiger mijn CV aan te zetten
Harde wint, maar dan kunnen de mensen met join hun krachtblokken tenminste buiten doen

Natuurlijk kan het beter wat warmer, maar dat is vooral in huis vanmorgen in de woonkamer 18,5 graden. Maar ik weiger mijn CV aan te zetten