Wielerseizoen 2023
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik hoop (en verwacht) dat het een mooie strijd gaat worden!
Pogacar en Evenepoel durven beide nogaleens vroeg aan te gaan. Als tiesj Benoot goed is kan die zich ook tonen.
Tussen vollering en van Vleuten verwacht ik ook strijd. Die laatste heeft iets te bewijzen en deze koers ligt haar goed.
Pogacar en Evenepoel durven beide nogaleens vroeg aan te gaan. Als tiesj Benoot goed is kan die zich ook tonen.
Tussen vollering en van Vleuten verwacht ik ook strijd. Die laatste heeft iets te bewijzen en deze koers ligt haar goed.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Demi Vollering heeft de trilogie vol gemaakt!
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo de lol is eraf voor vandaag 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ach joh, wint QS ook nog wat 
Pogacar getakkeld door QS-renner! Daniel het is aan u!
Spijtige zaak, eindelijk konden we eens ren waardemeter krijgen van beide renners en dan dit! Maar er zijn nog tegenstanders genoeg zeker?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Met de verwachte regen tijdens de finale, is het zeker nog geen zekerheidje voor Remco,……
Miljaar, mijn post kwam juist 3 seconden te laat.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

- daniel1975
- Forum-lid HC
Niemand schuld hoor, maar het is gewoon enorm jammer dat die 2 niet kunnen gaan strijden.
Vind iemand ook nog iets van de witte broek van Evenepoel? Toen Van der Poel dat deed was er genoeg commentaar.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/