Stout, en wie had er toen gewonnen?
Vrouwenwielrennen
Heeft de Amstel dan geen vlakke aankomst? Boven op de Cau was de groep nog samen.daniel1975 schreef: ↑21 apr 2023 18:00 Maar hoezo zou Lotte gewonnen hebben? In Siena kwam Demi harder omhoog, Fleche stond er geen maat op, dus waarom de Cauberg dan niet?
Vlakke sprint is dat weer wel voor Lotte denk ik.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk dat Demi frisser boven kwam. Ging al wel hard omhoog.lugosi schreef: ↑21 apr 2023 21:17Heeft de Amstel dan geen vlakke aankomst? Boven op de Cau was de groep nog samen.daniel1975 schreef: ↑21 apr 2023 18:00 Maar hoezo zou Lotte gewonnen hebben? In Siena kwam Demi harder omhoog, Fleche stond er geen maat op, dus waarom de Cauberg dan niet?
Vlakke sprint is dat weer wel voor Lotte denk ik.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Grootste kans om te winnen is alleen aankomen, daarna de beste sprinter van de groep zijn. Kopecky heeft meer kans in de sprint dan Vollering. Om de kans in de sprint voor de ploeg zo groot mogelijk te maken moet Kopecky zo min mogelijk op kop komen voor de sprint. Als Vollering er voor rijdt, hoeft Kopecky niet op kop te rijden. Zo lang ze vooruit rijdt, heeft Vollering de grootste kans om te winnen. Wordt ze teruggepakt, dan heeft Kopecky kunnen sparen voor de sprint. Ik kan geen betere taktiek bedenken.
Inderdaad zo zie ik het ook, alleen spoorde dat niet met een eerder bericht vlak-kopecky, omhoog-demi.Henkie284 schreef: ↑22 apr 2023 15:00Grootste kans om te winnen is alleen aankomen, daarna de beste sprinter van de groep zijn. Kopecky heeft meer kans in de sprint dan Vollering. Om de kans in de sprint voor de ploeg zo groot mogelijk te maken moet Kopecky zo min mogelijk op kop komen voor de sprint. Als Vollering er voor rijdt, hoeft Kopecky niet op kop te rijden. Zo lang ze vooruit rijdt, heeft Vollering de grootste kans om te winnen. Wordt ze teruggepakt, dan heeft Kopecky kunnen sparen voor de sprint. Ik kan geen betere taktiek bedenken.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Bovenop de Cauberg is het nog steeds niet vlak. Juist na zo’n inspanning in de klim, kan vals plat het verschil maken.
-
i-mac
Vollering wint nu ook L-B-L. Dat is straf.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/