Wielerseizoen 2023
- Enzzo
- Forum-lid HC
Voila! Precies dat!walter- schreef: ↑16 apr 2023 18:49 Dikwijls hoor ik verhalen van Franse koersen waar veel hulp gegeven wordt door auto's en brommers.
Ik moet zeggen hoe in deze wedstrijd auto en brommers dikwijls veel te dicht bij een koploper rijden echt bizar.
Samen met het incident van het slecht opgestelde finishfototoestel heb ik wel moeite om die organisatie nog echt serieus te nemen.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hier de beelden.
Impact is beperkt natuurlijk, stommigheid van Van Vliet (weer) enorm. Zou goed zijn die koekebakker te vervangen na zoveel fouten de laatste edities.
https://www.eurosport.nl/wielrennen/ams ... kL1XAfmWw8
Impact is beperkt natuurlijk, stommigheid van Van Vliet (weer) enorm. Zou goed zijn die koekebakker te vervangen na zoveel fouten de laatste edities.
https://www.eurosport.nl/wielrennen/ams ... kL1XAfmWw8
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Natuurlijk is het niet beslissend maar net op het moment dat het gat wat gekrompen was op de Geulhemmerberg, gaat die pipo ervoor rijden waardoor het weer een paar seconden groeit tot de voet van de Bemeler. Dat net het stukje waar je anders nog even de illusie kon hebben dat er iets kon gebeuren. Zo help je dus je eigen wedstrijd om zeep.
Ik denk inderdaad ook dat hij beter op kan stappen.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het is "zijn" speeltje, lijkt me onwaarschijnlijk.Ernie C. schreef: ↑16 apr 2023 21:44 Natuurlijk is het niet beslissend maar net op het moment dat het gat wat gekrompen was op de Geulhemmerberg, gaat die pipo ervoor rijden waardoor het weer een paar seconden groeit tot de voet van de Bemeler. Dat net het stukje waar je anders nog even de illusie kon hebben dat er iets kon gebeuren. Zo help je dus je eigen wedstrijd om zeep.
Had hij een selfie gewild met Pogacar en de chauffeur gevraagd lekker dicht bij te rijden?
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Is Van Vliet eigenaar van de AGR dan?
Niet gewoon betaald directeur van een bedrijf of stichting?
Niet gewoon betaald directeur van een bedrijf of stichting?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het was in elk geval geen Gent - Wevelgem 2005