Mooi geluid hebben die! Ik zie ook een Guilia SS voorbijkomen. Ook heel gaaf!
Het grote auto-topic
Op training kom ik soms naast z'n huis. Ik heb er persoonlijk nog nooit een Range zien staan. Wel een Panamera GTS met dezelfde nummerplaat MVDP-1.wasbeer2006 schreef: ↑12 apr 2023 16:09 Zo,n M3 touring kan ik wel waarderen. Mooi ding.
Vind het wel een gaaf ding. Nog enigzins handelbaar formaat.
(Hij had toch een range rover)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wow…..die verzameling *droomt weg*
Een Ferrari 400i V12. Tijdloos!
Een Mustang ‘65
Een E-type
Pfff, stel je voor dat je dit allemaal weer rijdend kunt krijgen.
Wat een schitterende collectie.
Geloof nooit dat ze over 50-70 jaar zo ook naar een Tesla, BYD of Link&co zullen kijken
Een Ferrari 400i V12. Tijdloos!
Een Mustang ‘65
Een E-type
Pfff, stel je voor dat je dit allemaal weer rijdend kunt krijgen.
Wat een schitterende collectie.
Geloof nooit dat ze over 50-70 jaar zo ook naar een Tesla, BYD of Link&co zullen kijken

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- Mehekachtohapi
- Forum-lid
- Enzzo
- Forum-lid HC
Mustang: altijd al mijn droom auto geweest sinds in op mijn 6e daar een bouwpakket van kreeg!
Heb inmiddels heel wat oldtimers versleten naast mijn daily driver maar de Mustang moet er nog van komen (liefst een V8 automaat)
Heb inmiddels heel wat oldtimers versleten naast mijn daily driver maar de Mustang moet er nog van komen (liefst een V8 automaat)
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Niet zijken maar reiden !
Dank! Flinke lijst. Er staat wel iets op de lijst waar ik op zou kunnen bieden. Een Volvo 66 of VW kever bijvoorbeeld 
Maar als ik los van de waarde van sommige modellen zou mogen kiezen dan zou er een Alfa of een Lancia mee naar huis gaan. Al is die Fiat 1200 TV ook leuk.

Maar als ik los van de waarde van sommige modellen zou mogen kiezen dan zou er een Alfa of een Lancia mee naar huis gaan. Al is die Fiat 1200 TV ook leuk.
Ride bikes, not tanks!