Wielerseizoen 2023
Ik ben nu wel benieuwd hoe Wout terug kijkt op de finish van Gent-Wevelgem. Alsof ie daar iets gejinxed heeft!
Overdrijf je nu niet n beetje? Ik vind wout nog altijd een toprenner en een topmens. De pech is al iedere P-R zijn deel geweest, dat speelt ook mee natuurlijk. Volgend jaar kan het zo maar andersom zijn. Plots is de rug van matthieu ook geen item meer. Misschien moet wout het in LBL eens proberen, wat zit die anders op zijn berg in tenerife te doen.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Uiteindelijk hebben de mindere goden Mathieu in een zetel naar de finale geloodst. Zelf had hij niet eend zo hard hoeven werken voor hetzelfde resultaat. Wout en TJV hebben het in principe goed gespeeld maar net op de verkeerde momenten pech. Dat kun je niemand verwijten.
Campagnolo Ultra Dork
Misschien eens een transfer overwegen naar een team waar hij kopman kan zijn en waar ze wat meer ervaring met klassieke renners hebben.
Maar voor de rest 'ik moet just niks behalve 100% zijn in juli' is er geen probleem want Georgke brengt troost.
Wout is natuurlijk ook niet in topvorm na de valpartij in de Ronde.
-
scottpch
- Forum-lid HC
Mathieu terechte winnaar, was het sterkst vandaag.
Jammer dat Wout zo passief rijdt, reageert alleen op aanvallen Mathieu maar valt zelf niet aan.
Had nochtans lekker achterin de kopgroep gehangen zonder ook maar iets van kopwerk te verrichten, itt Mads Pedersen, Ganna en Kung...
Geweldige Jasper Philipsen gezien, verdiende 2e plaats!!
Jammer dat Wout zo passief rijdt, reageert alleen op aanvallen Mathieu maar valt zelf niet aan.
Had nochtans lekker achterin de kopgroep gehangen zonder ook maar iets van kopwerk te verrichten, itt Mads Pedersen, Ganna en Kung...
Geweldige Jasper Philipsen gezien, verdiende 2e plaats!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk toch ook dat VDP het anders ook had gewonnen. Oogde hele koers het sterkst.
WvA kon Philipsen niet lossen, dat vind ik wel een teken.
Deed QS mee vandaag?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
El Pistolero
- Forum-lid
MvdP had zijn beste dag op de fiets vertelde hij na afloop.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Geweldige overwinning. Met het hart gekoerst en de anderen gesloopt. vAert met een op het oog wat laffe koers, maar misschien kon hij niet beter. Vond het vooral raar dat hij er met Philipsen niet een lange sprint van maakte.
Maar holy shit wat een voorjaar voor vdPoel, ongeëvenaard! Straks weer in topvorm in de Tour? Dat wordt weer een mooie strijd!
Maar holy shit wat een voorjaar voor vdPoel, ongeëvenaard! Straks weer in topvorm in de Tour? Dat wordt weer een mooie strijd!
Een geweldige race, met een verdiende winnaar, prachtige verrassing toch als tweede, en een mooie derde op het podium.
En wat jammer dat sommigen menen Van Aert hier te moeten afvallen. Hij staat jaar op jaar in de top 3 van beste rijders, bijna iedereen wil hem wel in z'n poultje hebben zitten, en forceert vandaag wel even de beslissende ontsnapping met nog meer dan 100 km te gaan.
En wat jammer dat sommigen menen Van Aert hier te moeten afvallen. Hij staat jaar op jaar in de top 3 van beste rijders, bijna iedereen wil hem wel in z'n poultje hebben zitten, en forceert vandaag wel even de beslissende ontsnapping met nog meer dan 100 km te gaan.