Het "nieuwe" Puck Moonen topic
Ach, boeit het ook. Het is een lekker luchtig badpakkie. Maar je zou verwachten dat een renster nu aan het beulen is om in het voorjaar en zomer goed voor de dag te komen. Maar die indruk wekt het niet echt. Had ik al gezegd dat het een lekker luchtig badpakkie was? 

Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid HC
Als ik zie wat voor foto's Jutta Leerdam op Instagram zet, vind ik die van Puck nog netjes.
- daniel1975
- Forum-lid HC
En daar zie je nu ook Femke Kok aardig in meedoen....scottwilko schreef: ↑28 mar 2023 12:39 Als ik zie wat voor foto's Jutta Leerdam op Instagram zet, vind ik die van Puck nog netjes.
Beetje goedkoop imho
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Het was hier best rustig. Misschien was de Insta van Puck ook wat tanende. En wat dan 1 (in mijn ogen trouwens heel mooi en sexy) foto aan de waterkant dan al niet teweeg brengt, gezien de reacties hier.
En ja, Jutta + cum suis is wat mij betreft niet meer dan Insta zelfpijperij. Wat een treurnis is dat.
En ja, Jutta + cum suis is wat mij betreft niet meer dan Insta zelfpijperij. Wat een treurnis is dat.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 

Nou ja, je kunt ook in je ondergoed in een bak bloem gaan zitten en die foto’s voor (veel) geld op OnlyFans te verkopen. Dat is nog sneuer.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Het weerbericht gecheckt? Het was meer dan 20 graden in Kaapstad, of dacht je dat de foto op Neeltje Jans gemaakt was misschien?
Ik vind het erg zielig dat mensen onzin aangrijpen om iemand in een negatief daglicht te stellen.