Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Wielrenners in de Media (Geenstijl)

marsman
Forum-lid
Berichten: 2388
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 10 mar 2023 13:54

Omdat iedereen toch aan het zoeken is naar namen: Copy paste van Wikipedia. In 2016 kwam De Avondetappe terug. De Graaff voert het gesprek aan tafel met terugkerende gasten als Danny Nelissen, Thijs Zonneveld, Marijn de Vries, Edwin Winkels en Rob Harmeling. Herman van der Zandt doet interviews op locatie.

Place your bets.

Ik ben geen fan van Marijn. Het spijt me om dat te zeggen, maar het zijn altijd dit soort dames die deze melingen doen. En dan nu nog even de spotlight zoeken ook. Want dat doet Marijn heel graag. Bij KNWU was het ook geen succes. Ik kan me niet anders heugen dat dat ze altijd een beetje op het randje zit van het hele woke gedoe, maar dan wel een beetje spannende click bait interviews ed geven https://www.humo.be/nieuws/marijn-de-vr ... ~b585c655/

Ik zag ook het bericht van Jack v Gelder. Een domme uitspraak over een badsessie, en nog iets over een scheldsessie richting een dame. Dom en ongepast, jazeker. Maar jongens en meisjes, de tenen zijn wel heel lang als je hierdoor uit het veld geslagen bent.

Ik weet het, ik was er niet bij. Ook niet bij wat Marijn heeft meegemaakt. Maar ik denk dan echt: trek je bakkes open in die auto en de heer in kwestie weet waar ie aan toe is.

Goed weekend alvast.
Laatst gewijzigd door marsman op 10 mar 2023 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

Gebruikersavatar
EmPeHa
Forum-lid
Berichten: 3111
Lid geworden op: 30 jun 2014 22:35
Locatie: Achterhoek

Gebruikersavatar EmPeHa 10 mar 2023 14:02

Zij zegt dat ze haar bakkes (om jouw woorden te gebruiken) meerdere malen heeft open gedaan tegen de heer in kwestie. Daarnaast naar de leiding gestapt.

marsman
Forum-lid
Berichten: 2388
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 10 mar 2023 14:13

Ik lees dat nergens, maar ok.

Wat wellicht veel kwalijker is, is dat Marijn op een gegeven moment gewieberd is bij de Avondetappe. Als dat gerelateerd is aan haar klachten, en iemand in de leiding bij de NOS heeft haar daardoor aan de kant gezet, dan vind ik dat wellicht nog het meest bezwaarlijke.
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

marsman
Forum-lid
Berichten: 2388
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 10 mar 2023 14:17

Firma Tendentieus, ongefundeerd etc. gokt op Danny met Zonneveld als plan B

https://www.geenstijl.nl/5169565/maar-w ... tjes/#more
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

Gebruikersavatar
EmPeHa
Forum-lid
Berichten: 3111
Lid geworden op: 30 jun 2014 22:35
Locatie: Achterhoek

Gebruikersavatar EmPeHa 10 mar 2023 14:24

marsman schreef: 10 mar 2023 14:13 Ik lees dat nergens, maar ok.

Wat wellicht veel kwalijker is, is dat Marijn op een gegeven moment gewieberd is bij de Avondetappe. Als dat gerelateerd is aan haar klachten, en iemand in de leiding bij de NOS heeft haar daardoor aan de kant gezet, dan vind ik dat wellicht nog het meest bezwaarlijke.
uit de column:
"stel je voor dat je daar wat van zegt. Niet één keer, maar wel tien keer. Stel je voor dat die collega daar niet naar luistert. Gewoon doorgaat"

ja, ok, het is hypothetisch geschreven.

marsman
Forum-lid
Berichten: 2388
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 10 mar 2023 14:28

hmm, ok. Ik las waarschijnlijk een ander bericht, daar stond deze zinsnede niet in. Maakt ook niet uit. Het is allemaal niet fraai.
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

Gebruikersavatar
mao
Forum-lid HC
Berichten: 4559
Lid geworden op: 22 jul 2007 02:47

Gebruikersavatar mao 10 mar 2023 14:41

marsman schreef: 10 mar 2023 14:17 Firma Tendentieus, ongefundeerd etc. gokt op Danny met Zonneveld als plan B

https://www.geenstijl.nl/5169565/maar-w ... tjes/#more
Als Thijs het niet is , weet hij waarschijnlijk wel wie het wel is...
Dan zou onze moraalridder die iedereen zo snel de les leest nu met rugnummers moeten komen.....

marsman
Forum-lid
Berichten: 2388
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 10 mar 2023 15:16

Ik ben ook wel van man en paard. Maar ik schat in dat het juridisch terug kan bijten, als je het verhaal toch niet hard (genoeg) kan maken.

En uit wiens hand men eet....
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16009
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 10 mar 2023 17:33

Uit de tekst op "geen stijl".
Stel je voor dat je dan weer naast deze collega in de auto moet zitten.
Kun je je voorstellen hoe je je dan voelt?
Naakt. Vies. Klein.
Stel je even voor dat je dan gewoon uitstapt.
Je voelt je dan niet naakt, vies noch klein.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16269
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 10 mar 2023 18:06

Maar je moet wel nog 150 kilometer lopen naar de finishplaats.

Beter stap je de volgende dag niet meer in.
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
vantheman
Forum-lid
Berichten: 608
Lid geworden op: 29 aug 2009 14:29
Locatie: Amsterdam

Gebruikersavatar vantheman 10 mar 2023 18:10

Uitstappen of weglopen lijkt me symptoom bestrijding en lost de oorzaak van dit probleem niet op.
Wanneer Marijn de Vries meermaals bij de desbetreffende persoon aangeeft niet gediend te zijn van het ongewenste gedrag en daarna de redactie hierover informeert, dan verwacht je dat dat voldoende zou moeten zijn.
De eerst verantwoordelijke die zijn gedrag moet aanpassen is de persoon van het ongewenste gedrag. Daarna de leidinggevenden bij de NOS.
Het gedrag van Merijn de Vries was mijns inziens correct en haar verwijten maken, is naar mijn mening een vorm van victim blaming.

Gebruikersavatar
BertL
Forum-lid
Berichten: 1474
Lid geworden op: 20 jul 2016 21:22
Locatie: Veenendaal
Contact

Gebruikersavatar BertL 10 mar 2023 18:11

Mainsplaining. Mannen die het overduidelijke uitleggen. Mannen die uitleggen wat vrouwen eigenlijk zouden moeten doen, of laten of hadden moeten doen of hadden moeten zeggen.
hun fietsen.

Plaats reactie