Wielerseizoen 2023
- robbebopper
- Forum-lid HC
Inderdaad!
Dat belooft nog wat voor de komende jaren.
En dan moet Fem van Empel nog komen!
Dat belooft nog wat voor de komende jaren.
En dan moet Fem van Empel nog komen!
Voor mij waren de drie uitblinkers ; Vollering, Lotte en Puck (fantastisch en lefgozer) Tijdens het koersverloop maakte ik de bedenking dat het wel spijtig was dat Vollering zich zo vaak moet instellen in haar rol van helpster en dat ze met haar talent toch aanspraak kon maken op meer. Langs de ene kant vind ik het spijtig voor Lotte (zou mooi geweest zijn 2X na mekaar winnen)en aan de andere kant blij voor Vollering.
voor de dromer Van Gucht was de koers al gereden op 20k van het einde en ging met zijn helderziendheid en voorspellingen nog maar eens op zijn bek (die begint mij hoe langer hoe meer te ergeren) . Kan het nog zo spannen bij de mannen?
voor de dromer Van Gucht was de koers al gereden op 20k van het einde en ging met zijn helderziendheid en voorspellingen nog maar eens op zijn bek (die begint mij hoe langer hoe meer te ergeren) . Kan het nog zo spannen bij de mannen?
- Enzzo
- Forum-lid HC
daniel1975 schreef: ↑04 mar 2023 09:31 Vanmiddag Qualify van het nieuwe F1 seizoen, vervolg WK schaatsen; vergeet dat ook niet
Leuk sportweekend!
Waar is dat WK afstanden? Dubai ofzo? Als je een stukje enkel laat zien wordt je namelijk meteen gediskwalificeerd
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid HC
Tjongejonge wat een tenenkrommend commentaar op Sporza, Vollering was al dood en begraven, Kopecky hoefde alleen nog maar even te finishen en de zege op te halen...
Hoogmoed komt voor de val...
Niet dus!! Terwijl Vollering een hoop werk opknapte voor Kopecky en dan ook nog de zege wegkapen voor de nr1.
Ook nog een losgeslagen paard moeten ontwijken waardoor haar voorsprong snel slonk, chapeau dus voor Demi Vollering!!
Hoogmoed komt voor de val...
Niet dus!! Terwijl Vollering een hoop werk opknapte voor Kopecky en dan ook nog de zege wegkapen voor de nr1.
Ook nog een losgeslagen paard moeten ontwijken waardoor haar voorsprong snel slonk, chapeau dus voor Demi Vollering!!

- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik vind VDP nog wat rustig hoor. Met deze drie mannen boor hem uit zou hij wat mij betreft toch mee moeten zijn of zijn mannen op kop zetten…
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Volledig terechte disq.
Snijvaste bescherming op de enkels is verplicht. Zoek even naar het ongeluk van Martin vd Pol in de marathon. Was weliswaar de knieholte, maar schaatsen zijn echt messen.
Ja het was balen, maar Joy heeft ze niet goed ingestopt en d ploegbegeleiding niet goed opgelet.
VDP niet in goede doen zo te zien

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!