Campagnolo 11 speed voorderrailleur
- thestudent
- Forum-lid HC
Met klemband? Aanlas. Het type met een korte arm of de latere versie met langere arm?
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Aanlas is altijd goed toch? Een losse klemband kan altijd!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
De moosite klemband ooit deze Parlee! Maar het is inderdaad een 11-speed korte arm aanlas die je nodig hebt.
Deze zou geschikt zijn: Chorus FD op Marktplaats
Deze zou geschikt zijn: Chorus FD op Marktplaats
Problem solved.
Bij nadere inspectie bleek de voorderailleur niet gebroken. Ik was in de veronderstelling dat de bovenkant van de derrie uit één stuk bestaat. Aan de achterkant zit echter een soort "houder" die je er af kan halen. Ik weet niet hoe maar bij mij was het carbonnen deel uit die achterste houder gekomen. Ik heb het onderdeel er even afgehaald met een schroevendraaier en weer terug gemonteerd.

Bij nadere inspectie bleek de voorderailleur niet gebroken. Ik was in de veronderstelling dat de bovenkant van de derrie uit één stuk bestaat. Aan de achterkant zit echter een soort "houder" die je er af kan halen. Ik weet niet hoe maar bij mij was het carbonnen deel uit die achterste houder gekomen. Ik heb het onderdeel er even afgehaald met een schroevendraaier en weer terug gemonteerd.