Dat gaat wel goed komen

Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
+10 Waardeloze gasten die Zwitsers. Heb ik ook heel vaak meegemaakt.wasbeer2006 schreef: ↑30 jan 2023 13:12 Ik vind het ook wel meevallen, behalve (waarschijnlijk een voetballer) een idioot in een zwaar getunede Range rover sport die echt als een gek over de ring parijs reed heb ik niks raars meegemaakt.
Het ergste zijn Zwitsers in een ander land. In eigen land allemaal heel schijnheilig 100 rijden en bij Como zitten ze met 140 op je bumper en rijden ze als gekken.
Opzich heel logisch je drukt iets in en het komt er ergens anders uit.
Laat ik nu, in de Vaucluse, totaal geen last hebben van de Zwitsers.MarcFaFo schreef: ↑30 jan 2023 18:18+10 Waardeloze gasten die Zwitsers. Heb ik ook heel vaak meegemaakt.wasbeer2006 schreef: ↑30 jan 2023 13:12 Ik vind het ook wel meevallen, behalve (waarschijnlijk een voetballer) een idioot in een zwaar getunede Range rover sport die echt als een gek over de ring parijs reed heb ik niks raars meegemaakt.
Het ergste zijn Zwitsers in een ander land. In eigen land allemaal heel schijnheilig 100 rijden en bij Como zitten ze met 140 op je bumper en rijden ze als gekken.
Opzich heel logisch je drukt iets in en het komt er ergens anders uit.
Herkenbaar.
Ik ook, net gelukkig weer na 19u twee uurtjes gereden, heerlijk.
Behalve dat het langzamere verkeer niet zo alert is en er geen (afhankelijk van het land) rekening mee houdt dat iemand met een enorm snelheidsverschil aan komt blazen (en dat kan je nog zo altert zijn hoe hoger het snelheidverschil hoe lastiger het wordt om een gevaarlijke situatie tot een goed eind te brengen. En wat betreft die Zwitsers, gezien de daar uitgedeelde straffen snap ik best dat je geen km boven de 100 wilt komen, ga je van de snelwegen af en kom je op veel minder gecontroleerde B wegen dan rijden ze echt wel stevig door en hoe kronkeliger de weg hoe meer zij (ik eigenlijk ook) zich aan toeristen gaan storen, als een slak door bochten rijden omdat dan "eng" is en vervolgens vol gas op de rechte stukken waardoor het (hoe goed je de weg ook kent) zo goed als onmogelijk is om deze zeer onregelmatig rijdende wegversperringen in te halen en dat kan op wat langere wegen echt heel irritant worden.En dat beweer ik nu al jaren; hoe sneller je rijdt hoe alerter je bent, hoe trager hoe minder. (24jaar ervaring op internationale wegen)
Vorige week even naar Werl in Duitsland geweest,daniel1975 schreef: ↑30 jan 2023 18:46Herkenbaar.
Vorige week naar Essen geweest. Oberhausen-Arnhem is dan gewoon relaxed rijden. In praktijd kom ik dan amper boven de 150, maar ben wel lekker alert auto aan het rijden.
Een 2e hands diesel overweeg ik ook nog wel eens. Voor relatief weinig geld een fraaie luxe auto. EURO6 diesel zal voorlopig nog geen probleem zijn in de steden hoop ik. Al zie je in duitsland al de eerste dieselverboden in stadscentra.
Stom gedoe.