Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hehe, heb ik ook voor zowel auto als sleurhut.
Zo’n spuitbusje is leuk, maar ik heb liever iets degelijkers.
Zo’n spuitbusje is leuk, maar ik heb liever iets degelijkers.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid HC
Ik heb ook een reservewiel. Voor NL zal het allemaal wel.
Maar op vakantie vind ik het wel een fijn idee. Kwam wel 1 gram co2 bij met die optie, dus het werd 2x zo duur als de band alleen
Maar op vakantie vind ik het wel een fijn idee. Kwam wel 1 gram co2 bij met die optie, dus het werd 2x zo duur als de band alleen

Gewoon af laten leveren met CO2, en dan even op steekmaat.nl kijken welke maat je nodig hebt. Reservewiel op onderdelenlijn.nl halen. Zo heb ik dat ook gedaan, voor 50 euro was ik klaar. Thuiskomertje van een S80. Heeft een prima 2e leven zo.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zie hier de geschifte milieuidioterie in optima forma.wasbeer2006 schreef: ↑15 jan 2023 09:00 Ik heb ook een reservewiel. Voor NL zal het allemaal wel.
Maar op vakantie vind ik het wel een fijn idee. Kwam wel 1 gram co2 bij met die optie, dus het werd 2x zo duur als de band alleen![]()
Komt er straks ook CO2-toeslag als er 2 mensen met een BMI >25 in de auto zitten?
-
- Forum-lid
ja en een toeslagen voor mensen die kinderen in de auto hebben.daniel1975 schreef: ↑15 jan 2023 09:33Zie hier de geschifte milieuidioterie in optima forma.wasbeer2006 schreef: ↑15 jan 2023 09:00 Ik heb ook een reservewiel. Voor NL zal het allemaal wel.
Maar op vakantie vind ik het wel een fijn idee. Kwam wel 1 gram co2 bij met die optie, dus het werd 2x zo duur als de band alleen![]()
Komt er straks ook CO2-toeslag als er 2 mensen met een BMI >25 in de auto zitten?
*on topic*
gister een mc4(zonnepaneel connectoren) krimptang en bijbehorende sleutels binnen gekregen.
Afgelopen donderdag 12 zonnepanelen 420 WP en 12 Enphase micro omvormers inclusief dakleggers, kabels en aansluitmateriaal voor in de meterkast. Worden a.s. zaterdag gelegd.
Gisteren van Homewizard een P1 meter aangeschaft om mijn verbruik nog beter te monitoren.
Las al in een opmerking van een vrouw : mooi ding. Mijn man is er al mee getrouwd. En ik moet zeggen..na 1 dag voelt het ook zo.
Gisteren van Homewizard een P1 meter aangeschaft om mijn verbruik nog beter te monitoren.
Las al in een opmerking van een vrouw : mooi ding. Mijn man is er al mee getrouwd. En ik moet zeggen..na 1 dag voelt het ook zo.

Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor. 

- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoe doe je dat zo snel, van kopen naar leggen in 1.5 week?
-
- Forum-lid
Oeh de home wizard, dat is bij ons op werk een grote hit. Het is ook super handig. Als ik aan het werk ben kan ik aan het verbruik zien of de m'n vrouw de kachel hoger zet. Maar het is ook een handig om te zien hoeveel energie je eigenlijk weg gooit. Als alles hier in huis uit staat(stand by) gebruikte we 0,15Kw/h.
Dus zit er aan te denken om ook een aantal home wizard stekkers bij te bestellen.
Dus zit er aan te denken om ook een aantal home wizard stekkers bij te bestellen.
-
- Forum-lid HC
En die van jouw zit nu iig al over de 24daniel1975 schreef: ↑15 jan 2023 09:33 Komt er straks ook CO2-toeslag als er 2 mensen met een BMI >25 in de auto zitten?

De mijne ook overigens, gaat best snel